Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Klientka kupiła dwa takie same produkty przy czym jeden w obniżonej promocyjnej cenie. Po otrzymaniu produktu odstąpiła od umowy zgłaszając do zwrotu pieniędzy tylko ten produkt w stałej, droższej cenie. Z automatu przyjęliśmy to odstąpienie i zwróciliśmy koszty za droższy produkt. Taka sytuacja jest niezgodna z regulaminem. Czy teraz już po zwróceniu pieniędzy możemy coś jeszcze zrobić?
@hitshop po zwrocie środków możesz tylko zwrócić się do klientki o zwrot nadpłaty .
@hitshop - Kupujesz produkt w zestawie? – jeżeli zwrócisz część zestawu, stracisz prawo do zniżki. Kwota zwrotu zostanie pomniejszona o różnicę pomiędzy ceną produktu w zestawie, a ceną produktu bez zestawu
Rozliczasz to tak jak by kupiła bez obniżki za drugi produkt 🙂
@kostas11 zwrócili już środki i za dużo .