Odstąpienie od umowy niezgodne z regulaminem, co możemy jako sprzedawca zrobić po fakcie?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
Klientka kupiła dwa takie same produkty przy czym jeden w obniżonej promocyjnej cenie. Po otrzymaniu produktu odstąpiła od umowy zgłaszając do zwrotu pieniędzy tylko ten produkt w stałej, droższej cenie. Z automatu przyjęliśmy to odstąpienie i zwróciliśmy koszty za droższy produkt. Taka sytuacja jest niezgodna z regulaminem. Czy teraz już po zwróceniu pieniędzy możemy coś jeszcze zrobić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@hitshop po zwrocie środków możesz tylko zwrócić się do klientki o zwrot nadpłaty .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@hitshop - Kupujesz produkt w zestawie? – jeżeli zwrócisz część zestawu, stracisz prawo do zniżki. Kwota zwrotu zostanie pomniejszona o różnicę pomiędzy ceną produktu w zestawie, a ceną produktu bez zestawu
Rozliczasz to tak jak by kupiła bez obniżki za drugi produkt 🙂
Κώστας
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kostas11 zwrócili już środki i za dużo .