anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

odstąpienie od umowy przy zakupie na fakturę

hurt-met
#11 Animator#

klient ubiega się o zwrot wpłaty za zamówienie które nie odebrał z paczkomatu i wróciło do nas 

zakup był na firmę i takich zwrotów nie przyjmujemy poinformowaliśmy kupującego o możliwości ponownego nadania po opłaceniu kosztów lub o odbiór własny niestety nie chce skorzystać z tej opcji i zgłosił się do POK o zwrot wpłaty 

szybko w dyskusji pracownik allegro wezwał nas do zwrotu wpłaty w ciągu 24h

czy allegro ma prawo zablokować konto w takim przypadku 

@nat_not . @_HolaOla_ , @cloudcloud  możecie jakoś pomóc?

 

oznacz moderatorów
28 ODPOWIEDZI 28

Vryko
#18 Luminarz#

edit - zdublowało wpis/do usunięcia.

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów

hurt-met
#11 Animator#

tak już się powołałem na ten przepis ale na razie cisza 

oznacz moderatorów

hurt-met
#11 Animator#

 @_HolaOla_ , @cloudcloud  prosiłbym się zapoznać tematem 

oznacz moderatorów

hurt-met
#11 Animator#
mieliście taką sytuację że moderator oraz pracownik allegro biorący udział w dyskusji nie zna własnego regulaminu poniżej link do mojej sprawy będę wdzięczny za podzieleniem się sugestiami https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/odstąpienie-od-umowy-przy-zakupie-na-faktu...
oznacz moderatorów

msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

@hurt-met przede wszystkim za chwilę połączę ten wątek z pierwotnym - nie ma potrzeby zakładania drugiego wątku na ten sam temat.

Jeżeli chodzi o Twój przypadek, zapoznałem się z treścią dyskusji i nie widzę z Twojej strony żadnej, najmniejszej chęci rozwiązania tego sporu. To nie jest tak, że wysyłka do paczkomatu zwalnia sprzedawcę z wszelkiej odpowiedzialności wobec kupującego, kimkolwiek by nie był. Czy udowodniłeś kupującemu prawidłowe nadanie, pokazując mu skan/zrzut etykiety (z numerem telefonu)? Nie widzę tego. Czy wykazałeś jakąkolwiek dobrą wolę, zmierzającą do pozytywnego zakończenia tego zakupu, na niebagatelną kwotę prawie 900 zł - oprócz wezwania kupującego do zapłaty 18 zł? Choćby pójście mu na rękę i złożenie reklamacji w Inpoście? Czy z czysto ludzkiego punktu widzenia uważasz, że tak należy traktować osobę, która nie jest żadnym roszczeniowym oszołomem, a po prostu Twoim klientem, który kulturalnie wypowiada się w ramach dyskusji, a jedyną jego "przewiną" jest to, że nie dostał potwierdzenia wysyłki paczek?

Na tę chwilę nie widzę żadnego naruszenia przepisów ze strony pracowników Allegro. Jeżeli uważasz, że Twoja postawa również jest OK, to nie wiem skąd ten wątek.

   Maciej Śnieżek
   Menedżer Społeczności

   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów

hurt-met
#11 Animator#

@msniezek czy złamałem regulamin w transakcji postępowałem zgodnie z regulaminem i z kodeksem prawa cywilnego ? 

W wypowiedziach w dyskusji także zachowałem kulturę wypowiedzi oraz konkretne propozycję rozwiązania sprawy czyli ponowne nadanie , odbiór przesyłki lub zgłoszenie reklamacji do przewoźnika . Czy regulami allegro zobowiązuje sprzedającemu iść na rękę klientowi ? 

czy pracownik allegro w dyskusji nie wprowadził w błąd kupującego wpisem 

cytat 

Sprzedający jest odpowiedzialny za całość usługi, a więc za przedmiot i transport do klienta. Sprzedającego proszę o złożenie reklamacji u przewoźnika i umieszczenie jej potwierdzenia w dyskusji.

oznacz moderatorów

hurt-met
#11 Animator#

widzę że kolejny pracownik nie odpisuje na wiadomość , brak odwagi czy znajomości regulaminu ? 

szkoda że za każdym razem tak to się kończy . 

Pozdrawiam 

oznacz moderatorów

msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

@hurt-met kończy się to zawsze tak samo, gdy nie pozostało już nic więcej do powiedzenia. Nie ma sensu prowadzić takich dyskusji, gdy strony nadają na innych falach. Uważasz, że jako duży sprzedawca obsługujący niemałe zamówienie zachowałeś się w porządku - ja uważam zupełnie inaczej.

   Maciej Śnieżek
   Menedżer Społeczności

   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów

hurt-met
#11 Animator#

@msniezek  uważasz inaczej bo jesteś stronniczy w tej sprawie ,  dla każdej strony konfliktu odpowiedź będzie inna z mojej strony zachowałem się w porządku i zgodnie z regulaminem a i tak jako sprzedający jestem z góry skazany na porażkę .,

do powiedzenia także jest bardzo dużo do tej pory nie dostałem odpowiedzi na jakiej podstawie prawnej allegro wezwało mnie do zwrotu wpłaty , a wystarczyło by "przepraszam pomyliłem się " 

Myślę że najbardziej nie w porządku w tej całej sprawie  zachowało  się allegro  włączając do dyskusji  pracownik który nie zna regulaminu 

 

 

oznacz moderatorów