Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy można się w formie elektronicznej odwołać od odpowiedzi na reklamację InPost?
Wiem, że można odpowiedzieć do osoby odpowiedzialnej za reklamację, ale niestety ta osoba jest niekompetentna i zaprzecza sama sobie. W moim przypadku w odpowiedzi było, że reklamacja nieuznana, bo zgodnie z regulaminem mogą paczkę zostawić w paczkomacie zastępczym w odległości do 2 km. Piszę im, że paczkomat był oddalony w linii prostej o 2,86 km, a oni dalej, że to zgodne z regulaminem...
Jeśli Pan rozpatrujący reklamację jest aż tak niekompetentny, to chciałabym to zgłosić gdzieś wyżej... Ale nie chce mi się listów pisać do Krakowa... Także jeśli wiecie, jak to można załatwić w formie elektronicznej, to proszę o podpowiedź.
@anusiam81
Dzień dobry,
prosimy uprzejmie o wiadomość prywatną na pomoc@inpost.pl wraz z opisem sytuacji oraz podaniem numeru reklamacji.
Zgłoszenie zostanie przekazane do weryfikacji do odpowiedniej jednostki.
W imieniu firmy InPost, przepraszamy za niedogodności.
Inpost, pisałam już kilkanaście reklamacji i prośby o wsparcie na pomoc@inpost.pl i macie wyrąbane. Ostatnia przesyłka jest z dzisiaj - znowu umieściliście w niewłaściwym paczkomacie, którego nawet nie określiliście mianem paczkomatu zastępczego, stąd paczka wraca do nadawcy. To już chyba trzecia paczka załatwiona w ten sposób. Ostatnia szła blisko 1,5 tygodnia
A wasze odpowiedzi na reklamację i odwołanie są żenujące - nie ma z kim rozmawiać, nie ma żadnego postępu.
Dobrze, że Orlen paczka tak prężnie się rozwija, ograniczyłam korzystanie z Inpost do minimum, a nawet przy tym minimum około połowa paczek jest źle dostarczana.