Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
O ile każdy inny kurier w miarę stara się doręczać przesyłki, to DPD za wszelką cenę stara się nie doręczać, jeśli tylko ma taką możliwość i okazję.
Przykładowo nasz sklep pracuje jak większość w godzinach 10:00-18:00. Zawsze ktoś jest obecny. Kurier DPD wiedząc to, zawsze stara się przyjechać o 9:00 aby nikogo nie zastać. Na mapie widać, że auto cały dzień kręci się w promieniu 300-500 metrów od nas, korków nie ma, potrzeba dosłownie minuty, ale on doręczać nie chce.
W związku z tym mam przypuszczenie, że system wynagrodzeń kierowców jest w DPD wadliwy. Bardziej opłaca im się nie doręczać przesyłek, niż je doręczać. Wolą zwracać do nadawców. To jest chore!
Zwykle sprzedawcy dogadują się z kurierem (o ile jeździ ten sam na danym rejonie) o której porze przesyłki będą gotowe do odebrania. Spróbuj zgłosić problem do DPD by kuriera podsyłali dopiero po godzinach otwarcia sklepu.
@kolekcjoner608 Niestety tak było przez 30 ostatnich lat. W tym roku jest inaczej. Robiłem już 20 reklamacji i to nic nie daje, bo oni są złośliwi. Zależy im na zwracaniu paczek. Odpowiedź z działu reklamacji jest taka, że kurier ma cały dzień na dostawę, a w związku z tym może złośliwie podjeżdżać tak, aby nikogo nie zastać. Kierowca chętnie korzysta z tej okazji i zawsze jest o 9:00. Jak proszę aby doręczał w normalnych godzinach pracy, to odpowiada, że drugą próbę dostawy też zrobi o 9:00, aby nikogo nie zastać.
Miałem kiedyś ważną przesyłkę i nadawca wykupił za 45 zł dodatkową usługę dostawy na 12:00. Kurier przyjechał wściekły, nawyzywał mnie od najgorszych i powiedział że mam tak nie robić. On będzie zawsze o 9:00 aby mnie nie zastać. Zrezygnowałem już z kilkuset przesyłek DPD z tego powodu, ale czasem nadawca nie ma innej opcji. Teraz nawet zwrotu Allegro DPD nie mogę odebrać, bo oni prowadzą jakąś wojnę z klientami. Nie wiem o co im chodzi.
@Pengano "Miałem kiedyś ważną przesyłkę i nadawca wykupił za 45 zł dodatkową usługę dostawy na 12:00. Kurier przyjechał wściekły, nawyzywał mnie od najgorszych i powiedział że mam tak nie robić. On będzie zawsze o 9:00 aby mnie nie zastać."
To jest tak absurdalne że aż się nie chce wierzyć. Szkoda że tego nie nagrałeś, za takie coś kurier powinien wylecieć z roboty.
Ale faktycznie, problem może być systemowy, niemniej zachowanie kuriera to już totalna jazda po bandzie.
@Pengano wezwanie przedsądowe do zaprzestania działań na szkodę firmy wyślij a kuriera nagraj jak gada takie durnoty
@az1rael haha - dawno się tak nie uśmiałem.
@sl-aw-ek haha nie wiem co w tym śmiesznego? napisał że składa reklamację n-ty raz bez efektu więc trzeba uderzyć wyżej i mocniej na centralę główną wtedy zjebe dostanie kierownik regionalnej czy oddziału i na końcu kierowca. W piśmie należy przedstawić żądanie by kurier docierał o wskazanej godzinie najlepiej na 12.00 bo potem będzie się nie wyrabiał specjalnie
@az1rael Im po prostu kompletnie nie zależy na tej pracy w DPD. Dlatego tak się zachowują. W DHL może maja złotówkę od paczki więcej i kompletnie inni ludzie, mili, uczynni. Ostatnio odbierał paczkę DHL i mówię, że dojdzie jeszcze jedna, a on już na bazę miał jechać. Usiadł na korytarzu i czekał pół godziny na moją paczkę. Normalnie drugi biegun jakości usług.
@Pengano Ja przy okazji mam odwrotną uwagę - jeśli ktoś jako kupujący ma problem z danym kurierem (często to lokalny problem dotyczący konkretnej osoby/kuriera) to po co konsekwentnie go wybiera w kolejnej dostawie?
Mamy w ofercie wszystko oprócz PP ale zdarza się usłyszeć czy przeczytać od odbiorcy coś w stylu "paczki nie odebrałam bo tu wieczny problem z tym kurierem".
Może więc warto wybierać innego zamiast kolejny raz fundować sobie problemy - niejako na własne życzenie.
@Kraina_Albumow 90% paczek udaje się przekierować na innych przewoźników, ale raz na kilka dni musi być DPD, bo nadawcy nie pasuje inaczej. Czasem wsiadam na rower i ganiam auto DPD po całej dzielnicy, ale jak deszcz to niechętnie.
@Pengano hmm a ja mam taką teorie ze po prostu podpadłeś kurierowi. Byc moze jakaś reklamacja, być moze sie kiedys pokłóciliście że tak zacytuje: " jak do tego doszło ? Nie wiem " 😉
Natomiast wiem że kazdy z kurierów ma pewne pole manewru i że zawsze można sie jakoś dogadać. Jęlsi przyjeżdza kedy Was nie ma i on o tym wie to moim zdaniem to celowe działanie którego niestety nie udowodnisz.
Moja rada to albo sie przeprosić z kurierem ( zapytac prosto z mostu o co mu chodzi ? ) albo tez cierpliwie czekać na zmiane kuriera w rejonie chociaz zmiennik może mieć przekazane wskazówki. Ewentualnie przychodzić niespodziewanie od 9 i wydawac paczki .
@_Likos_ no jak nie udowodni przecież tamten odnotowuje że nie odebrane paczki z godziny x to jak sprzedawca 20x zgłasza reklamację na to że o godzinie x ma nieczynne tylko od godziny y i prosi o zmianę to kto tu se za przeproszeniem wali w wała? A jak zacznie o 9 przychodzić to co może o 6 będzie podjeżdżał bo wtedy to już na pewno nikogo nie będzie?
@az1rael jeśłi nia masz umowy to po nadaniu WZA jest informacja - kurier odbierze paczki a dniu ... w godzinach ... ( najczęsciej 8-15) . I tak naprawde jesli kurier pojawia sie w tych godzinach ( a z tego co widzimy to tak jest) to nie ma tutaj co reklamować. Nadawca bezumowny nie może sobie wybierać godziny odbioru. Dlatego najlepiej sie dogadac z kurierem.
Nadajac z małej wioski przerabialiśmy to z wszystkimi firmami
I tak naprawde wówczas firmy kurierskiej nie obchodzi kiedy firma nadawcy jest czynna. Kurier ma okreslony przedział czasowy na podjazd
@_Likos_ ale tu chyba raczej chodzi o paczki do sprzedawcy a tam masz odnotowaną godzinę że nie odebrał o godz x bo byłem na miejscu o x i nikogo nie zastałem więc moim zdaniem jakby wysłać pismo z kancelarii na centralę główną to ktoś by tyłek ruszył bo tak se tego zostawić by nie mogli pt opiszą na reklamację 20x pismo kopiuj wklej
@az1rael ale ta godzina X zawsze mieści się w godzinach z regulaminu usługi, chcesz zgłaszać, że ktoś wykonuje swoją pracę zgodnie z dokumentem na podstawie którego zawarto umowę 🤔
"W piśmie należy przedstawić żądanie by kurier docierał o wskazanej godzinie najlepiej na 12.00 bo potem będzie się nie wyrabiał specjalnie"
Nie jeden raz czytałem regulamin firmy kurierskiej i nie przypominam sobie abyś mógł sobie wybrać godzinę o której kurier przyjedzie.
Ogólnie powinieneś jeszcze polecić udanie się do UOKiKu żeby było wszystko zgodnie z tradycją.
@sl-aw-ek nie chce wykazać że pracownik z premedytacją mimo że miał 50x mówione że o 9.00 nikogo nie ma przyjeżdża o 9.00 czyli działa na niekorzyść 1 firmy sprzedawcy i na niekorzyść 2 firmy kurierskiej. Rozumiem że jako odbiorca jak zmienię sobie godzinę odbioru na wyznaczoną dla siebie dogodną np 12.00 co umożliwia mi panel na stronie to też mi przywiezie o 9.00? I nie mam podstaw do reklamacji? Zauważ że post jest o odbiorach paczek a nie o odbiorze paczek po podjeździe kuriera na niewłaściwą godzinę
@az1rael Kurier ma prawo tak robić. Zgodnie z umową ma dostarczyć paczkę w danym dniu. Kropka. Może to robić o 8:30, nawet jak wie że sklep działa 10-18. Jednak żaden kurier przy zdrowych zmysłach nie robi tego celowo z wyjątkiem DPD. Każdy inny stara się dostarczyć, a DPD stara się nie dostarczyć, tylko zwrócić do nadawcy. To jest właśnie absurdalne, choć zgodne z umową. Jego usługa jest wykonana jak najbardziej prawidłowo. Skoro tak się dzieje to te umowy DPD wymagają weryfikacji. Np. takiej że odbiorca może wyznaczyć 8-godzinny przedział czasowy dostawy. Albo określić parametr "nie przed 10:00". Przynajmniej w rejonach gdzie kurier cały czas przebywa w odległości 500 metrów. Tak żeby nie pozwalać na fochy i złośliwe działania wobec Klientów.
@Pengano dpdbjak zamawiam paczki przysyła na mail / smsem pin i info pt jak nie pasuhe ci godzina odbioru to możesz zmienić probowałeś zmienić czy zmienialeś a on dalej swoje?
@az1rael Tak, żadne metody nie działały. Zapowiedział że będzie tylko około 9:00 i nie ma opcji. Czasem bez uprzedzenia zostawiał w punkcie i to nie najbliższym. Musiałem autem jechać. Dobra, od dziś jest zupełnie nowy kierowca i nowe nadzieje na normalność.