Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, piszę ponieważ mam już taką sytuację kolejny raz. Serwis wprowadza ograniczenia na konto (brak odnowień bieżących aukcji oraz wystawianie nowych). Blokada następuje w sytuacji dyskusji z kupującym. Mamy brak w przesyłce jednego z 4 zamawianych produktów. Proszę klienta o czas na weryfikację. Allegro międzyczasie nakłada blokadę sprzedaży. Klient otrzymuje zwrot środków i jego sprawa jest załatwiona (JAK ZAWSZE!!!). Ograniczenie nadal jest. Po kontakcie trzeba czekać aż szanowni Państwo może odblokują... Blokada powoduje dodatkową pracę bo będzie trzeba przywrócić aukcje ale dla tego serwisu to nic. Nic NOWEGO nie wystawimy. Dodatkowo jeśli chciałbym się skontaktować to tylko przez formularz pozostałe opcje niedostępne. Jestem tu blisko dwie dekady i jestem świadkiem krytyczny spadkiem obsługi sprzedawcy. Względem ciągle rosnącym kosztem obsługi. Totalny brak szacunku i porozumienia z ludźmi którzy budują tą społeczność. Nie rozumiem dlaczego blokadę ktoś zakłada od tak a w drugą stronę to już nie działa. Pozdrawiam
Innego kontaktu z Allegro nie ma, ale zawołaj moderację, może uchylą rąbka tajemnicy.
@Siku18 powody mogą być 2
1. brak odpowiedzi w dyskusji w regulaminowym terminie
2. nie rozwiązany problem w regulaminowym terminie .
Dziękuję za merytoryczną odpowiedź. Zakładam, że to jeden z dwóch powodów. Zaczekam za odpowiedzią serwisu.
@Siku18 dziwisz się, przecież to nie pierwszy raz 😞 ja nigdy nie miałem blokady od 15 lat więc można, popraw obsługę a nie będziesz miał problemów 🙂
Allegro dba o serwis i zadowolenie kupujących to jest w ich interesie 🙂
"Nie dostałem paczki 0 kontaktu przez nr telefonu podany w ofercie oraz 0 kontaktu przez Gmaila również podanego w ofercie "
"Sprzedający nie oddał pieniędzy po odesłaniu towaru. Pieniądze zwróciło Allegro z programu Protect."
"Brak wysyłki i brak odpowiedzi w sporze."
"Zamówienie nie dotarło, a sprzedawca nie odpowiada"
"Towar w ogóle nie został wysłany. Brak wytłumaczenia sprzedającego. Pieniądze zwrócone po interwencji Allegro. Nie polecam."
"Super szybko ale na zamówienie 5szt. dostałem tylko 2 i nadal nie mam zwrotu pieniędzy."
Widzę, że nic nie sprzedajesz więc trudno o blokadę itp😉 Zapewniam Cię, że każda ocena była indywidualnie zweryfikowana i załatwiona. Nie wszędzie jest napisana prawda ale to nie sęk tej dyskusji. Chodzi o obsługę sprzedającego przez serwis. Ograniczone narzędzia kontaktu. Pomoc/wsparcie. Koszt współpracy rosną a nie przekłada się to na te kwestie.
@Siku18 tak ale zrozum allegro, za często masz pewnie dyskusje, była wypłata z protect więc algorytm allegro ma Cię na celowniku i jak nie poprawisz jakości sprzedaży dojdzie do tego że zablokują Ci sprzedaż na dłużej 😞 takie mają standardy a taka ilość negatywów to nie przypadek 😞
@kostas11 większość sprzedawców na Gadane używa innego konta , taaaki bezpiecznik , niemniej @kostas11 ma rację pisząc o jakości , moje konto możesz podejrzeć jestem otwarty i nie kryję się tu pod innym nickiem ,przerobiłem już wiele dyskusji z klientami , ale żadna nie skutkowała ograniczeniem na konto choć jedna z nich skończyła się rekompensatą z Protect .
@mdrogeria tym bardziej że jak sam napisał piszę ponieważ mam już taką sytuację kolejny raz
@kostas11 jak się klient piekli to nie ma co zwlekać , miałem podbramkową sytuację , nie chciałem otwierać dyskusji , ale mailowo się nie dało niemniej dyskusja na moją prośbę została przedłużona i skończyła się normalnym zwrotem środków przez sprzedawcę , a mozliwość złożenia wniosku do protect otrzymałem tydzień wcześniej
@Siku18 blokada jest wynikiem dyskusji a2ca754b-5c5c-4425-8498-bf44a609a0de rozpoczętej 12.07.2023r, w której następnego dnia (13.07) napisałeś, że zweryfikujesz sprawę problematycznej transakcji i wrócisz z odpowiedzią. 17.07.2023 kupujący po raz kolejny poprosił o informacje w sprawie swojego zamówienia i nie otrzymał ich do 20.07.2023 (więc ponad tydzień po rozpoczęciu dyskusji). Dopiero po otwarciu przez nas wniosku do Allegro Protect zleciłeś zwrot pieniędzy kupującemu. W sprawie zablokowanego konta napisałeś do nas wczoraj, przed godz. 22, więc na razie poczekaj proszę na odpowiedź.
@Siku18 czyli kolego @_HolaOla_ wyjaśniła że kiepska obsługa u Ciebie 😞 popraw się bo kiedyś dostaniesz bana na dłużej jak Ci spadnie jakość sprzedaży a były już tu takie posty 😞
"Nie chcą odblokować mi sprzedaży puki nie poprawię jakości sprzedaży" i jak ja poprawić jak nie ma się sprzedaży ? pisać do wszystkich o usunięcie negatywa 😉
Dziękuję wszystkim za informacje. Chciałem podkreślić, że to chwilowy spadek formy😔 Jeszcze w poprzednim miesiącu byłem super sprzedawcą. Więc biorę się do pracy😉 Ale to nie zmienia faktu, że pewne kwestie na platformie powinny działać lepiej. Pozdrawiam
Działaj bo na allegro od SS do bankruta jest krótka droga i łatwo sobie zrujnować wypracowaną markę .