Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W ramach wstępu:
istnieje coś takiego jak smart home, i wieeeele ekosystemów w tym Tuya / Smart Life
Produkty powstają u producentów OEM (nie Tuya czy Smartlife) tak jak Apple produkuje u Foxcon.
Tuya to jak WiFi, Smarthings, Homekit, Fibiaro etc. Utrzymuje standard i chmurę (aplikację)
Niektórzy producenci mogą korzystać z własnych marek np Samsung, Moes etc inni nie.
Allegro zakończyło mi aukcje i zmusza do usunięcia nazwy (marki) i pozostawienie jedynie Tuya (konsultantka twierdzi że to Tuya jest producentem a jak jest inaczej to wprowadzam w błąd. Nie Tuya nie jest producentem produktu a chipu w produkcie, Tuya to ekostystem. Twierdzenie że tuya produkuje sprzęt to właśnie wprowadzanie w błąd tak jak twierdzenie że robi to np Zigbee czy WiFI.
Produkt ma mój EAN, Jest nazwany przeze mnie (Bo tak chcę i mogę) i miał być sprzedawany właśnie tak jak go nazwałem. Mam produkt w katalogu allegro.
W przypadku Fibaro, Homekit, Smarthings albo w przypadku telefonów też tak ma być? Telefony nie mogą być Samsung (mogą mogą , allegro podaje to jako przykład dobrych praktyk Samsung Galaxy S20) tylko mają być Google (a teraz juz Alphabet) Google ANDROID Galaxy S20??
Jednocześnie wiele produktów ma nazwę producenta (wprowadzającego na rynek sprzęt) łącznie z "Tuya".
np gosund tuya, moes tuya czy moes tuya zigbee etc. (Bo mogą być też inne Gosund niż tuya i inne moes niż tuya ale gosund zawsze bedzie gosund) I nie jest to wprowadzanie w błąd.
To jest Gosund , to jest Tuya (ekosystem tuya) może być jeszcze Zigbee lub Wifi i będzie to Gosund Tuya Zigbee (i np kod). Ktoś chce Gosund Tuya bo wierzy w tego producenta (gosund) ale chce też tuya a nie np Homekit.
Czy takie ograniczenie prawa to nie jest wykorzystywanie pozycji dominującej i niesymetrycznych relacji z klientami (sprzedawcami?)
Jak temu zaradzić? Jak wyjaśnić konsultantce że albo jest w błędzie albo realizuje działanie dyskryminujące.
To jak zakazać nazywania telefonów Samsung Huawei i nakazanie nazywania ich Android.
Chcę wprowadzać i promować własną markę. Chce w nią inwestować a nie mogę?
Od jakiego momentu będę mógł być Samsung S20 a nie Android S20?? albo Apple 13 zamiast Foxcon 13 czy Ios 13 pro
@greku tę sprawę możesz wyjaśnić tylko z działem, z którym już się kontaktowałeś w sprawie nr 28748047, dlatego jeśli nie zgadzasz się z udzieloną odpowiedzią Doradczyni przedstaw proszę swoje argumenty w prowadzonej korespondencji e-mail.
Spróbuje 🙂
Mam jednak wrażenie że mamy inne rozumienie desygnatu do pojęcia marka produktu.
Mówiąc marka i producent rozumiemy coś innego. (producent to fabryka? ten który zleca? i czym jest marka?)
No i jedna strona wie czym jest Tuya a druga może się dowie
Jaka jest procedura skierowania sprawy do kogoś kto wie więcej od osoby która mi odpisuje? Jest jej przełożonym?
Można napisać do kogoś? Bo ten sposób działania jest SPRZECZNY z tym co allegro pisze na stronie.
To arbitralna decyzja kto może mieć markę a kto nie może.
Mam w ofercie jeden produkt w dwóch wersjach. W wersji Tuya i NIE TUYA. Jest taki sam. Tylko jeden działa w Tuya a drugi NIE DZIAŁA w TUYA. I co ? Mam jeden sprzedawać jako tuya a drugi jako inna marka? Mimo że wychodzą z tej samej fabryki? (jest jeszcze wersja Homekit ale go nie sprzedaje 🙂 )
A dlaczego tak robią?
1) takie wyszło polecenie (wywalać markę ze wszystkich aukcji bo trudno potem analizować / zmuszać do konkurencji albo wyszukiwanie działa beznadziejnie albo ZA DOBRZE dla marek i reklamy / "najpopularniejsze" nie działają jak mają) Tylko że takie są właśnie skutki produktyzacji.
Masz swój produkt, masz swoją markę. Masz swój EAN, możesz mieć pudełko etc. To jest twój produkt i ograniczenie ekspozycji marki jest działaniem nielegalnym w myśl polskiego prawa. (o ile jest to twój produkt pod twoją marką)
Kiedy zamawiasz OEM, nadajesz znaki (EAN) nazywasz produkt, wprowadzasz pod WŁASNĄ MARKĄ to to jest właśnie ten produkt koniec kropka. Nie żaden TUYA czy jak w przypadku telefonów ANDROID. To jest twój produkt pod twoją marka.
Tak robi np LIDL ze swoją marką Silvercrest. Trzeba usunąć Silvercest? Bo to wprowadza w błąd? Lidl NIC NIE PRODUKUJE. tuya.com/developer-stories/lidl
2) Konsultanci są dowodem na klęskę systemu edukacji albo za mało szkoleń i instrukcji .I po prostu nie powinni zajmować się produktami o których nie mają bladego pojęcia. Pisząc do konsultantki widzę pustkę ...znaczy lukę kompetencyjną w tym obszarze. Ona wie lepiej że mój produkt produkuje Tuya i koniec.
Najpierw wprowadzanie produktyzacji (KAŻDY produkt MUSI mieć wprowadzoną MARKĘ) a potem wprowadzanie ZAKAZU jej wykorzystywania.
A tuya to: pl.wikipedia.org/wiki/Tuya_smart
"Nadmiar informacji może wprowadzać w błąd kupujących."
A wcześniej "uzupełnij parametry" bo ci wprowadzimy zakaz wystawiania ofert.
Wiadomość od allegro:
Dzień dobry,
dziękuję za wiadomość.
Posługiwanie się marką XXXXX byloby dozwolone w momencie, GDYBY było to logo marki/ producenta. W tym przypadku wynika, że marką produktu jest tuya. Dlatego nie zezwalamy na użycie nazwy firmy w tytule ani parametrach. Kupujący ma dokładnie wiedzieć jakiej marki jest sprzedawany produkt. Nadmiar informacji może wprowadzać w błąd kupujących.
Jeżeli jest Pan producentem towaru sugerowałabym dodanie parametru producent. Parametry również wpływają na wyniki wyszukiwania.
Pozdrawiam
// O// // B// //
Zespół Allegro