Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam! Otrzymaliśmy permanentnego bana na firmowe konta allegro. Do tego stopnia że nikt nie odpisuje na nasze wiadomości oraz nie możemy wygenerować raportów z allegro do księgowości.
Od 2 tygodni ktoś zgłaszał nasze aukcje, powód cytuję "Stan" w Twojej ofercie nie pokrywała się z informacjami zawartymi w opisie przedmiotu. Doprowadziło to do blokady kont po nip, jak również adresów e-mail.
Jeżeli ktoś ma podobne problemy proszę o kontakt w tej sprawie.
Dziękuję
@adrbal przepraszam za tę sytuację. Poprosiłam już zespół, aby wrócił do Ciebie z odpowiedzią w Twojej korespondencji.
Notorycznie nasze pytania są blokowane bez odpowiedzi allegro!
Cytuję korespondencję z pracownikiem allegro:
Wysłane: 26.02.2024, 23:44
"Dziękuję za odpowiedz, oczywiście usuniemy z aukcji te informację aby nie wprowadzać klienta w błąd. Proszę jeszcze o informację czy można używać zwrotu "opakowanie
nosi ślady magazynowania" przy produktach nowych ?"
Dziękuję
W dniu 2024-02-27 15:17, Allegro Kontakt napisał(a):
> Dzień dobry,
>
> dziękuję za wiadomość, najmocniej przepraszam za czas oczekiwania
> na odpowiedź.
>
> Konsultuję Państwa sprawę z działem eksperckim.
>
> Jak tylko otrzymam odpowiedź w tej kwestii, to wrócę z nią do
> Państwa.
>
> Pozdrawiam
> Zespół Allegro
Wysłane: 5.03.2024, 13:40
Dzień dobry, minął już ponad tydzień i w dalszym ciągu nie otrzymałem
odpowiedzi, czuje się olewany jak zadaję trudne pytania.
Jest to mało profesjonalne jak na taką dużą firmę.
Oczekuję wyjaśnień bo nie wiemy jak wystawiać dalej oferty ?
Dzień dobry,
dziękuje za wiadomość.
Proszę o cierpliwość.
Państwa sprawa jest konsultowana z dedykowanym działem.
Gdy tylko otrzymam informację, wrócę do Państwa z odpowiedzią w toku korespondencji.
Podsumowując tak wygląda 2-tygodniowa korespondencja z allegro. Jesteśmy olewani i zostajemy bez odpowiedzi na nasze pytania. Konto została zablokowane bez konkretnych powodów.
@adrbal w imieniu zespołu przepraszam, że tak to wygląda. Poprosiłam już o interwencję i odpowiedź w Twojej korespondencji.
Same przeprosiny nic już nie pomogą w tej sprawie, za daleko to zaszło, to nie jest przypadek!
7.03.2024, 14:18 napisałem
Wysłane: 7.03.2024, 14:18
Witam, dla czego moje konto jest zablokowane ?
W odpowiedzi dostałem cytuje
"Dzień dobry,
dziękuję za wiadomość.
Bardzo mi przykro w związku z zaistniałą sytuacją. Blokada była
nałożona przez inny dział zatem nie mogę odpowiedzieć jaki był
powód jej nałożenia, dlatego przekażę sprawę do odpowiedniego
działu.
Niebawem skontaktuje się z Państwem jeden z naszych pracowników i
wyjaśni powód nałożonej blokady.
Pozdrawiam
// Pawel [edycja]
Zespół Allegro"
W drugiej odpowiedzi dostałem cytuję
-------- Wiadomość oryginalna --------
Temat: Odpowiedź na zgłoszenie nr "40624500" [ ref:!00D240aE05.!500Ti06dAyX:ref ]
Data: 2024-03-07 18:47
Od: Allegro Kontakt <allegro.kontakt@allegro.pl>
Dzień dobry,
ograniczenia na Pana konto zostały nałożone w związku z brakiem
udziału w dyskusji z kupującym neseuro. Takie działanie narusza nasz
regulamin punkt 10.2, który nakłada na sprzedających obowiązek
udziału w dyskusjach w przeciągu 24 godzin.
Właśnie przekazałam Pana sprawę do odpowiedniego działu, który
udzieli informacji odnośnie ograniczeń na koncie.
Proszę o chwile cierpliwości, wrócimy do Pana z wiadomością w toku
tej korespondencji.
Z pozdrowieniami
Karolina
Zespół Allegro"
W naszej odpowiedzi cytuję
-------- Wiadomość oryginalna --------
Temat: Re: Odpowiedź na zgłoszenie nr "40624500" [ ref:!00D240aE05.!500Ti06dAyX:ref ]
Data: 2024-03-11 11:31
Do: Allegro Kontakt <allegro.kontakt@allegro.pl>
Witam,
popełniliście Państwo błąd, ponieważ nie mam dyskusji z kupującym o takim loginie, a co więcej kupujący o takim loginie nigdy nie dokonał żadnego zakupu w mojej firmie.
W związku z powyższym proszę o niezwłoczne zdjęcie blokady z mojego konta ponieważ została ona nałożona niesłusznie.
Pozdrawiam"
Następna wiadomość od nas cytuję
-------- Wiadomość oryginalna --------
Temat: Re: Odpowiedź na zgłoszenie nr "40624500" [ ref:!00D240aE05.!500Ti06dAyX:ref ]
Data: 2024-03-12 12:13
Do: Allegro Kontakt <allegro.kontakt@allegro.pl>
Szanowni Państwo,
wczoraj odpisałem na Państwa wiadomość sprzed 5 dni, w której to wiadomości wymyślili Państwo problem na podstawie którego zablokowaliście mi konto, a na którą to wiadomość do chwili obecnej nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.
Przypominam: podany przez Państwa w poniższym mailu powód jest całkowicie wymyślony i nie ma żadnego odzwierciedlenia w rzeczywistości - nie mieliśmy absolutnie żadnej styczności z klientem o którym Państwo piszą!
Raz jeszcze ponawiam prośbę o zdjęcie blokady z konta ponieważ Państwa działanie jest krzywdzące i niesprawiedliwe!
Ponadto tak utrudniony kontakt i długi czas oczekiwania na jakąkolwiek reakcję z Państwa strony wskazuje na totalny brak szacunku dla osób korzystających z Państwa platformy i wygląda na Państwa skuteczne starania postawienia się w pozycji monopolisty, który OT TAK może sobie zablokować kogo chce i ignorować jego głos gdy chce się bronić."
Komuś żeś się naraził na Allegro? przecież to jeden wielki chaos.☹️
@LEW433 tak właśnie wygląda ostatnio korespondencja z allegro
I to nie są wysokie standardy.☹️
Właśnie widać jak traktujecie swoich klientów, w dalszym ciąganiu brak odpowiedzi na nasze pytania!
@adrbal przepraszam, cały czas działam w Twojej sprawie.
Witam, przepraszam że późno już piszę, czy mogła by pani moderatorka przejrzeć mój problem.
"https://spolecznosc.allegro.pl/t5/pocz%C4%85tkuj%C4%85cy-sprzedawcy/przysz%C5%82o-mi-%C5%BCe-dosta%C..." @_HolaOla_
@Client:120192387 pewnie, już odpowiedziałam w Twoim wątku, ale potrzebujemy od Ciebie więcej informacji.
Jeszcze raz bardzo Cię przepraszam za zaistniałą sytuację.
@adrbal sprawdź proszę teraz swoją skrzynkę mailową. Otrzymałeś od nas informacje w sprawie usunięcia blokady i powodów zakończenia Twojej oferty.
Nic nie dostaliśmy, żadnej wiadomości ! Dla czego oszukujecie swoich klientów ?! Osoba odpowiedzialna za te działania będzie pociągnięta do odpowiedzialności.
@adrbal sprawdź dokładnie i spokojnie swoją skrzynkę. Wysłaliśmy wczoraj do Ciebie maila, dokładnie o godz. 21:56 w korespondencji numer 40359896.
Nic nie dochodzi, allegro zablokowało nasze adresy e-mail. Nawet raporty nie dochodzą.
@adrbal sprawdź proszę swoją skrzynkę jeszcze raz. Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość po raz kolejny, ale sama blokada nie powoduje braku możliwości odbioru maili od nas.
Sprawdzasz programem pocztowych, czy przez stronę www ?
U mnie ich odpowiedzi idą do spamu, bo Allegro używa zbyt dużo ################