anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ograniczenie sprzedaży na Twoje konto

adrbal
#8 Zapaleniec#

Witam! Otrzymaliśmy permanentnego bana na firmowe konta allegro. Do tego stopnia że nikt nie odpisuje na nasze wiadomości oraz nie możemy wygenerować raportów z allegro do księgowości.

Od 2 tygodni ktoś zgłaszał nasze aukcje, powód cytuję "Stan" w Twojej ofercie nie pokrywała się z informacjami zawartymi w opisie przedmiotu. Doprowadziło to do blokady kont po nip, jak również adresów e-mail. 

Jeżeli ktoś ma podobne problemy proszę o kontakt w tej sprawie.

Dziękuję

oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@adrbal przepraszam za tę sytuację. Poprosiłam już zespół, aby wrócił do Ciebie z odpowiedzią w Twojej korespondencji. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

adrbal
#8 Zapaleniec#

Notorycznie nasze pytania są blokowane bez odpowiedzi allegro!

Cytuję korespondencję z pracownikiem allegro:

Wysłane: 26.02.2024, 23:44

"Dziękuję za odpowiedz, oczywiście usuniemy z aukcji te informację aby nie wprowadzać klienta w błąd. Proszę jeszcze o informację czy można używać zwrotu "opakowanie
nosi ślady magazynowania" przy produktach nowych ?"
Dziękuję

W dniu 2024-02-27 15:17, Allegro Kontakt napisał(a):
> Dzień dobry,
>
> dziękuję za wiadomość, najmocniej przepraszam za czas oczekiwania
> na odpowiedź.
>
> Konsultuję Państwa sprawę z działem eksperckim.
>
> Jak tylko otrzymam odpowiedź w tej kwestii, to wrócę z nią do
> Państwa.
>
> Pozdrawiam
> Zespół Allegro

Wysłane: 5.03.2024, 13:40

Dzień dobry, minął już ponad tydzień i w dalszym ciągu nie otrzymałem
odpowiedzi, czuje się olewany jak zadaję trudne pytania.
Jest to mało profesjonalne jak na taką dużą firmę.
Oczekuję wyjaśnień bo nie wiemy jak wystawiać dalej oferty ?

Dzień dobry,

dziękuje za wiadomość.

Proszę o cierpliwość.

Państwa sprawa jest konsultowana z dedykowanym działem.

Gdy tylko otrzymam informację, wrócę do Państwa z odpowiedzią w toku korespondencji.

 

Podsumowując tak wygląda 2-tygodniowa korespondencja z allegro. Jesteśmy olewani i zostajemy bez odpowiedzi na nasze pytania. Konto została zablokowane bez konkretnych powodów.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@adrbal w imieniu zespołu przepraszam, że tak to wygląda. Poprosiłam już o interwencję i  odpowiedź w Twojej korespondencji. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

adrbal
#8 Zapaleniec#

Same przeprosiny nic już nie pomogą w tej sprawie, za daleko to zaszło, to nie jest przypadek!

7.03.2024, 14:18 napisałem

Wysłane: 7.03.2024, 14:18

Witam, dla czego moje konto jest zablokowane ?

W odpowiedzi dostałem cytuje

"Dzień dobry,

dziękuję za wiadomość.

Bardzo mi przykro w związku z zaistniałą sytuacją. Blokada była
nałożona przez inny dział zatem nie mogę odpowiedzieć jaki był
powód jej nałożenia, dlatego przekażę sprawę do odpowiedniego
działu.

Niebawem skontaktuje się z Państwem jeden z naszych pracowników i
wyjaśni powód nałożonej blokady.

Pozdrawiam
// Pawel [edycja]
Zespół Allegro"

W drugiej odpowiedzi dostałem cytuję

-------- Wiadomość oryginalna --------
Temat: Odpowiedź na zgłoszenie nr "40624500"    [ ref:!00D240aE05.!500Ti06dAyX:ref ]
Data: 2024-03-07 18:47
Od: Allegro Kontakt <allegro.kontakt@allegro.pl>

Dzień dobry,

ograniczenia na Pana konto zostały nałożone w związku z brakiem
udziału w dyskusji z kupującym neseuro. Takie działanie narusza nasz
regulamin punkt 10.2, który nakłada na sprzedających obowiązek
udziału w dyskusjach w przeciągu 24 godzin.

Właśnie przekazałam Pana sprawę do odpowiedniego działu, który
udzieli informacji odnośnie ograniczeń na koncie.

Proszę o chwile cierpliwości, wrócimy do Pana z wiadomością w toku
tej korespondencji.

Z pozdrowieniami
Karolina
Zespół Allegro"

W naszej odpowiedzi cytuję

-------- Wiadomość oryginalna --------
Temat: Re: Odpowiedź na zgłoszenie nr "40624500"    [ ref:!00D240aE05.!500Ti06dAyX:ref ]
Data: 2024-03-11 11:31
Do: Allegro Kontakt <allegro.kontakt@allegro.pl>

Witam,
popełniliście Państwo błąd, ponieważ nie mam dyskusji z kupującym o takim loginie, a co więcej kupujący o takim loginie nigdy nie dokonał żadnego zakupu w mojej firmie.
W związku z powyższym proszę o niezwłoczne zdjęcie blokady z mojego konta ponieważ została ona nałożona niesłusznie.

Pozdrawiam"

 

Następna wiadomość od nas cytuję

-------- Wiadomość oryginalna --------
Temat: Re: Odpowiedź na zgłoszenie nr "40624500"    [ ref:!00D240aE05.!500Ti06dAyX:ref ]
Data: 2024-03-12 12:13
Do: Allegro Kontakt <allegro.kontakt@allegro.pl>

Szanowni Państwo,
wczoraj odpisałem na Państwa wiadomość sprzed 5 dni, w której to wiadomości wymyślili Państwo problem na podstawie którego zablokowaliście mi konto, a na którą to wiadomość do chwili obecnej nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.
Przypominam: podany przez Państwa w poniższym mailu powód jest całkowicie wymyślony i nie ma żadnego odzwierciedlenia w rzeczywistości - nie mieliśmy absolutnie żadnej styczności z klientem o którym Państwo piszą!

Raz jeszcze ponawiam prośbę o zdjęcie blokady z konta ponieważ Państwa działanie jest krzywdzące i niesprawiedliwe!

Ponadto tak utrudniony kontakt i długi czas oczekiwania na jakąkolwiek reakcję z Państwa strony wskazuje na totalny brak szacunku dla osób korzystających z Państwa platformy i wygląda na Państwa skuteczne starania postawienia się w pozycji monopolisty, który OT TAK może sobie zablokować kogo chce i ignorować jego głos gdy chce się bronić."

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Komuś żeś się naraził  na Allegro? przecież to jeden wielki chaos.☹️

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@LEW433 tak właśnie wygląda ostatnio korespondencja z allegro

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

I to nie są wysokie standardy.☹️

oznacz moderatorów

adrbal
#8 Zapaleniec#

Właśnie widać jak traktujecie swoich klientów, w dalszym ciąganiu brak odpowiedzi na nasze pytania!

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@adrbal przepraszam, cały czas działam w Twojej sprawie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Client:120192387
#2 Obserwator#

Witam, przepraszam że późno już piszę, czy mogła by pani moderatorka przejrzeć mój problem.
"https://spolecznosc.allegro.pl/t5/pocz%C4%85tkuj%C4%85cy-sprzedawcy/przysz%C5%82o-mi-%C5%BCe-dosta%C..."  @_HolaOla_ 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:120192387 pewnie, już odpowiedziałam w Twoim wątku, ale potrzebujemy od Ciebie więcej informacji. 

Jeszcze raz bardzo Cię przepraszam za zaistniałą sytuację. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@adrbal sprawdź proszę teraz swoją skrzynkę mailową. Otrzymałeś od nas informacje w sprawie usunięcia blokady i powodów zakończenia Twojej oferty. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

adrbal
#8 Zapaleniec#

Nic nie dostaliśmy, żadnej wiadomości ! Dla czego oszukujecie swoich klientów ?! Osoba odpowiedzialna za te działania będzie pociągnięta do odpowiedzialności. 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@adrbal sprawdź dokładnie i spokojnie swoją skrzynkę. Wysłaliśmy wczoraj do Ciebie maila, dokładnie o godz. 21:56 w korespondencji numer 40359896. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

adrbal
#8 Zapaleniec#

Nic nie dochodzi, allegro zablokowało nasze adresy e-mail. Nawet raporty nie dochodzą.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@adrbal sprawdź proszę swoją skrzynkę jeszcze raz. Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość po raz kolejny, ale sama blokada nie powoduje braku możliwości odbioru maili od nas. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

brakestop
#13 Ambasador#

Sprawdzasz programem pocztowych, czy przez stronę www ?

U mnie ich odpowiedzi idą do spamu, bo Allegro używa zbyt dużo ################

oznacz moderatorów