Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry wszystkim, na nasze konto zostały nałożone ograniczenia sprzedaży przez zagubioną paczkę z Inpostu. Klient nie dostał paczki, inpost nie wie co się z nią dzieje (ponoć utknęła między oddziałami). Klient na początku zgodził się poczekać na informację od przewoźnika, teraz się niecierpliwi. Allegro stanęło po jego stronie i nałożyło na nasze konto ograniczenia. Co mamy zrobić w tej sytuacji, żeby jak najszybciej allegro zniosło ograniczenia? Oczywiście kontaktowaliśmy się już przez formularz kontaktowy.
@EHW_Gniezno jak to co ? albo wysłac drugą paczke albo ( jeśli to niemożliwe) zwrócić wpłate. Jednoczesnie do Inpostu napisac w reklamacji że prosicie po ewentualnym odnalezieniu o zwrot paczki do nadawcy
Jeśli sprzedajecie jako firma odpowiadacie za przesyłke aż do momentu jej doręczenia
Jak co, rozwiązać problem z kupującym. Co kupującego to obchodzi, wy odpowiadacie za przesyłkę do chwili odebrania, zgodnie z prawem.