Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam kupującego, którego dane otrzymałem po wygraniu przez niego aukcji:
Client:105504570
[edycja]
Napisałem do Allegro prośbę o weryfikacje tego konta. Czemu mam wątpliwości? Bo taki kod pocztowy nie istnieje w Polsce, podana ulica to nazwa miasta. Za to nazwa miasta podana obok kodu pocztowego to hbbnk.Nie kojarzę takiego miasta....
I jaką dostaję odpowiedź:
dziękuję Panu za wiadomość i przepraszam za wydłużony czas oczekiwania na odpowiedź.
Kupujący ma 7 dni na opłacenie swojego zamówienia. Chyba, że ustalili Państwo inny okres. W tym przypadku termin 7 dni jeszcze nie minął, dlatego dziękuję za Pana sygnał.
Wysłałem do kupującego wiadomość z informacją o braku wpłaty. Jeśli tego nie zrobi, automatycznie anulujemy zamówienie po 7 dniach. Kupujący nie będzie mógł wtedy wystawić Panu komentarza i otworzyć dyskusji.
Podstawa: Regulamin Allegro, Art. 7, pkt 7.5.
Czy to normalne podejście że Allegro lekceważy teraz informację o fałszywych danych? Bo jestem w szoku że teraz już oficjalnie olewają fejkowe konta.
Ponieważ to odpowiedź BOTa.
Osoba podpisała się z imienia i nazwiska ale wygląda to jak bot
@arielat Jeśli dane klienta uniemożliwiają realizację zamówienia, skontaktuj się bezpośrednio z nim.
Na tym etapie nie mamy podstaw, by podjąć działania.
Moderatorko... bzdury...
W Polsce obowiązuje prawo a nie Wasze regulaminy. Pomoc w fałszerstwie lub oszustwie to jest współudział w przestępstwie. A tym bardziej z Waszej strony to świadomy współudział bo jesteście poinformowani o tym że dane tego użytkownika są sfałszowane. Według Ciebie to nie jest podstawa do interwencji. To wyjaśnij może nam swoje racje. Czym dla Was (Allegro) jest podawanie fałszywych danych? Napisz też proszę jakie intencje ma osoba która podaje fałszywe dane...... UCZCIWE? I po co to robi?
Bo kupujący na Allegro mogą wszystko, mają same prawa a nawet jeśli czegoś nie wolno to i tak wolno. Ja miałam taką sytuację w marcu - ktoś kupił produkt podając dane Allegro Allegro, ul. Polska, 00-000 Polska. Od razu zgłosiłam to do Allegro - ta sama śpiewka, nie mają podstaw do nałożenia ograniczeń na konto kupującego. Wczoraj ten ktoś wystawił mi negatywny komentarz - bo krem, który kupił(a) jest słaby. Jak napisałam wiadomość, że do oceny produktu służy inne miejsce niż ocena sprzedawcy to jeszcze dostałam ostrzeżenie od Allegro, ze nękam kupującego o zmianę oceny 🙂 Ten serwis naprawdę idzie w stronę paranoi.
I gdzie odpowiedź moderatorko?????
Jak wciskać banały to widzę że robisz to szybko ale jak trzeba napisać konkretna odpowiedź to cisza.
Nadal trwa dyskusja o niczym z Waszym działem pomocy 🙂 Nie widzą podstaw do interwencji. Podanie nieprawdziwych danych nie jest dla nich powodem do jakichkolwiek działań - napisali to już kilka razy. Ale zero odpowiedzi na pytanie: PO CO KTOŚ PODAJE NIEPRAWDZIWE DANE NA PORTALU ZAKUPOWYM? I tu cisza. Udajecie ALLEGRO że o to nie pytałem..
@arielat Odpowiedziałam na Twoje zgłoszenie w swoim pierwszym wpisie. Nasze stanowisko nie zmienia się w zależności od tego z jakiego kanału kontaktu korzystasz, czego przykładem jest prowadzona przez Ciebie korespondencja.
Zapewniam, że podajmujemy działania, jeśli są ku temu przesłanki. W zgłoszonym przypadku, na tym etapie, ich nie ma.
Wracam do tematu bo właśnie po raz kolejny walczę z głupotą Allegro i osób które tam pracują.
Myślenie nie boli ale to też trzeba umieć czytać i rozumieć to co się czyta.
Piszesz im że kupujący podaje fałszywe dane a oni - skontaktuj się z kupującym 🙂
Średnio rozgarnięty człowiek by się zastanowił... do kontaktu potrzebne są dane - te wyraźnie są fałszywe... to jak ten gościu ma się z nim skontaktować... co ja p....... pomyślałby człowiek. Ale to słowo klucz- pomyślałby...
Obecnie mam podobnie. Bez wdawania się w szczegóły. Przykład - piszę im wybieram rozwiązanie pierwsze (to jest nie po myśli Allegro). Odpowiedź - proszę wybrać rozwiązanie pierwsze lub drugie. Piszę ponownie nie ma podstaw do wybrania drugiego - wybieram pierwsze rozwiązanie. Odpowiedź - proszę wybrać rozwiązanie - ma Pan na to czas....
Jakaś farsa....
PO CO KTOŚ PODAJE NIEPRAWDZIWE DANE NA PORTALU ZAKUPOWYM?
Odpowiedź: bo na allegro może
Na pewno powodem nie jest zakup produktu, a raczej chęć zaszkodzenia sprzedawcy.
Allegro tzw "jakością sprzedaży" manipuluje wynikami widoczności ofert sprzedawcy.
A system "subiektywnych" czyli także nieprawdziwych komentarzy może mieć wpływ na sprzedaż
śmieszna odpowiedź : Jeśli dane klienta uniemożliwiają realizację zamówienia, skontaktuj się bezpośrednio z nim.
@nat_not czy wiesz, że przy niektórych tzw. "metodach wysyłki allegro" sprzedawca nie ma możliwości zmiany adresu dostawy? Ba, nie może tego zrobić też Kupujący.
Sprzedawca nie może też anulować takiego zakupu.
A wiesz dlaczego - bo allegro zrobiło to celowo - liczy się pobierana prowizja