anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Opóźnienie powiadomienia email i płatnośći PayU

megii_ss
#12 Orędownik#

Czy wy także macie opóźnienie w otrzymywaniu powiadomieńna email o sprzedaży ? 
Dostaję wiadomośći o sprzedaży od tyłu 😒 tzn. sprzedałem towar, to otrzymuję wiadomość o wpłacie, następna przychodzi o tym że kupujący wybrał formę dostawy a po kilku, kilkunastu minutach przychodzi wiadomość że coś sprzedałem.

To samo z płatnościami PayU - towar opłacony, na allegro widać że zapłacono a w Menedżerze Sprzedaży nie widać - brak ikony o płtności

Niby **piiip**oła ale lubię mieć czarno na białym wszystko a nie skakać między stronami i sprwdzać po 2 razy czy tak faktycznie jest 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@megii_ss Domyślam się, że jeśli, obsługując sprzedaż, bazujesz głównie na powiadomieniach, taka sytuacja może być irytująca. Jednocześnie muszę zaznaczyć, że nie postrzegamy jej jako błędu, ponieważ powiadomienia ostatecznie docierają, choć w innej kolejności, niż byś sobie życzyła. 

Ze swojej strony mogę zapewnić, że ten problem został dostrzeżony i będziemy pamiętać o Twoim zgłoszeniu. Niestety nie mogę obiecać, że w najbliższym czasie wdrożymy rozwiązanie, które zmieniłoby dotychczasowo działający mechanizm.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

maryjaannaa
#8 Zapaleniec#

też tak mam , albo przychodzą 2 x te same informacje -2x sprzedaż lub 2 x wpłata a wcale takiego czegoś nie ma albo wcale nie ma informacji o wpłacie --tak jest np, wczoraj--każdy zakup trzeba wchosdzić w numer transakcji bo nie ma maila informujacego o zapłaceniu

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

megii_sskorzysaj z zakładki ,, zamówienia od kupujacych,, , wiadomości e-mail traktuj tylko jako opcję pomocniczą .

oznacz moderatorów