Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hmm, Klient kupił jedną z moich zabawek 31 maja. Nie zapłacił, tak to wisiało i wisiało...No i dzisiaj niespodzianka, nagle zapłacił . Ja teraz jestem na urlopie. Pare dni temu pozamykałem wszystkie aukcje żeby sie nie użerać i co mam teraz zrobić ? Wracać z urlopu, organizować produkcje czegoś czego już nie sprzedaje ? Qurde, bez sensu sytuacja.
Oddaj pieniądze i napisz, że kupujący nie dotrzymał warunków umowy. Zgodnie z regulaminem na wpłatę miał 7 dni.
No moge, moge też zrobić i wysłać. rzecz w tym że to już kolejny taki zakup od tego człowieka. Do tego potrafi zadzwonić w sobote czy niedziele wieczorem że on kupił dwa tygodnie temu ale zapłaci jutro, i nie płaci 😉 .Tak sobie mysle że jednak tu by sie przydało bardziej systemowe rozwiązanie. Nie opłacone zakupy z automatu powinny byc anulowane po określonym czasie , zwrot prowizji i tyle. No ale ja to jestem takim niepoprawnym optymistą że sprzedającym kiedyś allegro zrobi coś łatwiej 😉
@eightbitclone2 Skoro to nie pierwszy raz, to po prostu wrzuć go na CL.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Jak sie nazywa Client xxxxxxxx i kupuje zza krzaka ? 😉 Ja nie mam pretensji do klienta. Może to korzysta. Ja mam pretensje do platformy która teoretycznie ma mi ułatwiać a nie utrudniać sprzedaż a kasacja zakupu po 7 czy 14 dniach od nieopłaconego zakupu to nie jest wielki problem zrobić z automatu. .
@eightbitclone2 No oczywiście że konta Client:XXXXXXXX możesz wrzucić na CL - sam mam kilka takich na niej.
Problem może to i nie jest, ale jest to zwyczajnie nieopłacalne, bo a nuż zapomnisz wystąpić o zwrot prowizji;]
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Po prostu nie wierze. Wróciłem z urlopu, aukcje wystawiłem i znowu kupił. Znowu nie zapłacił. Znowu próbował do mnie dzwonić o 15.30 w niedziele. Nie odebrałem, to dostałem SMS-a że może jutro zapłaci bo sobie" zaznaczył" ? WTF ? Mnie już prowizje policzyli 😉
@eightbitclone2, zgłoś do Allegro problem z kupującym, który notorycznie zamawia i nie płaci. Dostanie ostrzeżenie🙂
@eightbitclone2, Client:xxxxxx, to zarejestrowany klient. Niezarejestrowany to !g_xxxxx.🙂