Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@InPost paczka umieszczona w poniedziałek w paczkomacie do dzisiaj nie dotarła. Co prawda ma status w doręczeniu, ale klientka bombarduje mnie telefonami i mailami bo książka pilnie potrzebna. Proszę o interwencję,
numer przesyłki https://inpost.pl/sledzenie-przesylek?number=649300286205092115600141
@Kaliope_Brzeg Widzę też u siebie , że Inpost ma poślizgi , minikurier 4-ty dzień w drodze , oczywiście dyskusja , może dzisiaj doręczą , to nie jedyne opóźnienie ,ale pozostałe na razie bez większych konsekwencji .
@mdrogeria Widocznie Inpost chce dorównać w dziadostwie Allegro One 🙄
aż strach się bać co będzie przed świętami, skoro już teraz nie dają rady. DPD też ma już jakieś poślizgi z dostawami, więc to wszędzie tak działa 😞
W DPD znowu nie działa przekierowanie paczki do DPD Pickup 😄
@Client:104371448 i bardzo dobrze, przekierowania powinni całkowicie wyłączyć. Ostatnio jest ich co raz więcej i z tego powodu naprawdę poważnie zastanawiam się nad ograniczeniem wysyłek DPD
@ares_: dlaczego powinni wyłączyć? 😮
No wybacz Kolego ale jesli sprzedajacy opony wysyla TYLKO kurierem a kupujacy NIE ma mozliwosci warowac w domu jak pies w oczekiwaniu na wizyte to najlepszym rozwiazaniem jest zostawienia w punkcie albo w automacie (oczywiscie nie opon 😉 ).
Ja się wystrzegam DPD! Ale w w/w przypadku nie mialem wyjscia.
@Client:104371448 ponieważ jak klient robi przekierowanie przesyłki to sprzedawca płaci dodatkową opłatę
@ares_: zartujesz? 😮 ale masakra 😮
@Client:104371448 allegro to nie żarty , obierają nas ze skórki koncertowo , a my Was drodzy klienci ... bo innego wyjścia nie mamy .
I ta dodatkowa opłata wynosi aż 12,99 zł. Głównie dlatego nie włączyłam dostaw DPD.
Czy ktoś z @InPost tutaj zagląda czy trzeba czekać tydzień tak jak na paczkę ?
Paczka ma jeden dzień opóźnienia (nie powinna), ale jest w dostawie. Moją paczkę włożono do skrytki dopiero po 22, więc trzeba jeszcze poczekać.
@Kaliope_Brzeg przed 6:00 napisałem interwencję , odpowiedzi jeszcze ,, nima ,, , a dyskusja trwa 😁 i pac... klient się niecierpliwi .
@Kaliope_Brzeg
Dzień dobry,
według informacji dostępnych w systemie przesyłka 649300286205092115600141 została w dniu dzisiejszym umieszczona oraz odebrana z urządzenia Paczkomat®.
W imieniu firmy InPost przepraszam za opóźnienie w doręczeniu.
@Kaliope_Brzeg: heh 😮
to juz rozuzmiem dlaczego tak chetnie DPD kieruje do swojej strony. Tyle, ze wiecej razy to przekierowanie nie dziala niz dziala 😮
Wczoraj przejezdżałem przez Brzeg 😉 ale była podła pogoda.
@Client:104371448 aż strach pytać czy zdajesz sobie sprawę, że przesyłka smart też jest wliczona w cenę bo za nią płacimy 🤣
@sl-aw-ek: tak wiem, dlatego zwykle wkladam 5zł do przesyłki zwrotnej. Nie jestem az taki tępy i bezduszny za jakiego mnie można odebrać tutaj 🙂