Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć! Kolejny raz już mam taką sytuację : Kupujący nabywa przedmiot i wybiera opcję Allegro miniKurier24 InPost. Przy zamówieniu, kiedy klikam "nadaj przesyłkę" to wyskakuje komunikat "Aby nadać przesyłkę Allegro miniKurier24 InPost musisz dodać umowę własną....." OK, przechodzę na stronę InPost i w menadżer paczek -> Import Allegro InPost i tam Typ przesyłki zaznaczam miniKurier24 InPost i nie widzę tego zamówienia... Klient nie ma smart'a, zapłacił za przesyłkę jedynie 10.95zł. Teraz, żeby nadać mu paczkę muszę zapłacić 20zł i zrobić to ręcznie. Jak i gdzie to zmienić, aby wyslać do klienta przedmiot po cenie jaką zapłacił ?
Ok, dzięki. Z tą paczką się udało, tzn. menadżer paczek wykrył tą paczkę i mogłem ją nadać. Jak się pojawi taki kłopot nast. razem to przyjrzę się tej integracji, bo z poprzednią paczką nic się nie dało zrobić 🙂
Pewnie będzie to głupie pytanie ale czy na pewno po wybraniu minikuriera potwierdzasz to klikając "szukaj"? Czasem najciemniej pod latarnią... Jeśli tak to sprawdź to co kiwi pisze. Bo działać działa, od wczoraj 3 etykiety tak zrobiłam i właśnie widzę 4rtą...