Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
w zeszłym miesiącu wyszedłem z programu supercena premium, jednak w dalszym ciągu naliczana jest opłata za uczestnictwo.
Jak mogę uzyskać zwrot poniesionych kosztów niesłusznie naliczonych?
pozdrawiam
Opłatę będziemy naliczać co tydzień, a na swoim rachunku zobaczysz ją w ciągu kolejnych 10 dni. .....
@phu_pikam widzę, ze skontaktowałeś się już z nami e-mailowo, a Twoje zgłoszenie jest konsultowane z działem, który zajmuje się opłatami, dlatego poczekj proszę na naszą odpowiedź w sprawie nr 27817392.
dzień dobry pojawił się u mnie niestety podobny problem:(,zgłosiłem temat przez formularz,co mogę jeszcze zrobić aby nie ponosić kolejnych opłat z tego tytułu...pozdrawiam Roman
@filtrujemy upewnij się proszę, że zrezygnowałeś z udziału w progamie. Zrobisz to w zakładce Kampanie i programy w sekcji zarządzaj udziałem.
Poczekaj proszę na naszą odpowiedź w sprawie nr 29940190. Doradca zweryfikuje zgłoszenie i podejmie odpowiednie działania.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ witam , u mnie własnie też ten problem .. 2 razy juz w tym miesiącu pobrało opłate za supercene premium ale ja nie bierze udziału w programie ... Gdzie mam to zgłosić ? Dziękuje .