Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Allegro notorycznie obciąża mnie opłatami za przekierowanie paczki, zwrot paczki do nadawcy, błędny adres czy numer telefonu od klienta są to opłaty od 1,5zł do nawet 13 zł . Nie wspominając już o opłatach za paczki niestandardowe które bardzo często są jednak standardowe.
Niestety oni nie zamierzają za to wziąć odpowiedzialności i na czacie poinformowano mnie że jest to zgodne z ich zapisem w regulaminie.
Ponadto według pracownika allegro mogę obciążyć tymi kosztami klienta - odpowiednio umieszczając informację że w przypadku przekierowania/ czy błędnego adresu mogę obciążyć ich adekwatną opłatą.
Jak wiadomo z pewnością klienci raz że nie przeczytają tej informacji w zakładce o dostawie, bo mają nawet często problem z przeczytaniem i zrozumieniem opisu produktu, to i tak z pewnością nie będą chętni tych opłat uregulować. Wysyłanie wezwań do zapłaty w przypadku paczek nieodebranych nie daje rezultatu bo połowa klientów i tak olewa temat, a kto z nas sprzedawców ma tak naprawdę czas walczyć o 20/30 zł w sadzie?
Dodatkowo stosując takie praktyki narażamy się na negatywne komentarze od klientów od których chcielibyśmy te środki uzyskać. A jak wiadomo allegro nie będzie miało podstaw do ich usunięcia.
Dlatego w związku z faktem że tych opłat jest coraz więcej i w przeciągu miesiąca zbiera się spora suma, uważam że powinniśmy coś z tym faktem zrobić. Może gdyby nazbierało się nas więcej i głosilibyśmy sprawę do UOKIK to coś zdziałamy ? Czy ktoś chętny podjąć jakieś działania w tym kierunku ?
@REHFIT udostępniając DPD zgodziłeś się na regulamin w którym jest że za przekierowanie doliczają Ci do rachunku 😞
Mimo to nie uważam że nie powinnam być obciążona kosztami które powstają z winy klienta.
Gdy zamawiam DPD z pominięciem Allegro np przez apaczkę/ furgonetkę nigdy nie doliczono mi takich opłat.
Ponadto nie mam przecież możliwości weryfikacji czy dane są poprawne, dlatego jak dla mnie opłatami powinni być obciążeni klienci nie my jako sprzedawcy
@REHFIT zmień przewoźnika lub walcz z DPD 😉
Super, ale nie pytałam o poradę 😉
Po prostu szukam chętnych którzy chcieliby coś z tym zrobić, może kilka takich zgłoszeń do UOKiK coś zdziała, jeśli tobie odpowiada bycie dojonym przez allegro na każdym kroku to luzik 😉
Z ciekawości: chodzi o przesyłki Allegro DPD Smart?