anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Opłaty dodatkowe INPOST - brak odpowiedzi

tanie-apteki-com
#7 Wielbiciel#

Sprzedawcy mają do czynienia z naliczaniem opłat dodatkowych. Czesto opłaty dotyczą paczek starszych niz 3 miesiace (np w grudniu 2021 za paczki nadane w sierpniu).

Pytanie do Moderatorów Allegro oraz INPOST:

1. Opłatę za zmiane gabarytu Inpost po jakim czasie od nadania mozna otrzymac?

2. Jakim dowodem posluguje się Allegro do naliczenia oplaty

3. Gdzie mozna zapoznac się z dokumnetacją aby byc pewnym ze Allegro prawidlowo naliczylo oplate.

4. Kto nalicza opłatę dla Sprzedajacego? Allegro czy INPOST?

Monitoring przeznacozny specjalnie do weryfikacji przesyłek (2 dyski po 4GB, archwiwizacja danych 6miesiecy, archwizacja wymiarów oraz naklejonej etykiety).

 

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

xyz96
#21 Demiurg#

Ten temat jest znany od lat. Zdaniem przewoźnika, to nie on Ci musi udowodnić, że naliczono opłaty niesłusznie, tylko Ty to musisz udowodnić. Pozostaje Ci sąd, który spojrzy na to prawdopodobnie inaczej. 

oznacz moderatorów

tanie-apteki-com
#7 Wielbiciel#

Wypracowuję automatyczną akcję: Oplata dodatkowa skutkuje -> wygenerowanie dokumentacji ze zdjeciem i załącznikami (wszystkie jakie do tej pory pojawily się m.in. dane klientow, data spakowania, nadania, odbiory, protokół, podpis elektroniczny, zdjecia pakowania i etykiety itd.

Taki automat chcialbym ustawic by zgłaszał reklamacje.

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@tanie-apteki-com 
Dopłata za weryfikację paczki przy zmianie gabarytu jest naliczana gdy zostanie zweryfikowana niezgodność deklaracji gabarytu z rzeczywistym wymiarem. Opłata może zostać naliczona na każdym etapie procesowania paczki. Szczegółowe informacje dotyczące nakładanych dopłat wraz z wyjaśnieniem w jaki sposób jest naliczana opłata i jak można jej uniknąć można znaleźć w dokumencie: https://inpost.pl/sites/default/files/docs/regulaminy/zasady-przygotowania-i-pakowania-przesylek-inp...

Informacje o nałożonych opłatach dodatkowych można sprawdzić w Managerze Paczek w zakładce PŁATNOŚCI -> HISTORIA OPERACJI. 

Jeśli Nadawca uważa, że dopłaty zostały naliczone niezasadnie, ma prawo do złożenia reklamacji. Będzie to wyjaśniane w oficjalnym postępowaniu reklamacyjnym. Reklamację można złożyć przez formularz reklamacyjny: https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje
Reklamacje rozpatrywane są w terminie 30 dni kalendarzowych. Odpowiedź z wynikiem zostanie wysłana drogą elektroniczną na adres email podany w formularzu reklamacyjnym.

oznacz moderatorów