Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Konto jest w trakcie zamykania.
Aukcje są zakończone.
Reklamy i promowania wyłączone.
28 lutego zakańczałem aukcje. Aktualnie codziennie jest mi naliczana opłata za dostawy. W marcu nic nie sprzedawałem.
Konto jest do zamknięcia i pewnie będzie zamykane około 60dni.
Proszę o pomoc jak wyłączyć to naliczanie za dostawy (opłaty podstawowe?)
Z góry dziękuję za pomoc.
Emil Berg
@Projekt3d2025 Proszę, rozwiń szczegóły opłat, a zobaczysz, że opłaty dotyczą zamówień z lutego, ponieważ mogą być one naliczane z opóźnieniem.
Bardzo dziękuję 😊
Tak się głupio zapytam, co zrobisz jak zamkniesz konto, a klient w ciągu 2 lat założy Ci dyskusję/reklamację? Jak się o niej dowiesz i jak odpowiesz? Bo jeżeli nie odpowiesz to klient poprosi o Allegro Protect, wypłacą mu i z Ciebie zwindykują.
Dziękuję za informację, aktualnie jestem na etapie anulowania wniosku o zamkniecie konta.
Mam pytanie, czy w trakcie okresu zamknięcia konta nie można generować zestawienia sprzedaży? Cały czas jest komunikat ze zestawienie zostało zamówione i zostanie wysłane na mail ale nic nie przychodzi??
@Projekt3d2025 tak, w okresie wypowiedzenia raport jest generowany, ale nie jest wysyłany do sprzedającego. Jeśli chcesz go otrzymać, możesz napisać do nas za pomocą formularza, Doradca prześle Ci go e-mailem.
z doświadczenia powiem, że nawet po zamknięciu konta (i jego "zniknięciu" z serwisu) Allegro wysyła maile na adres mailowy z ewentualnymi pretensjami klientów
@AptekaNatolinska sprzedający, nawet jeśli rozwiąże umowę z Allegro jest zobowiązany do rozpatrzenia reklamacji (którą kupujący zazwyczaj może złożyć w ciągu 2 lat od zakupu).
Nawet jeśli konto sprzedającego jest zamknięte, a umowa z nami rozwiązana możemy przyznać kupującemu Allegro Protect. O złożeniu wniosku, zaakceptowaniu lub odrzuceniu Allegro Protect kupującego oraz o wypłaceniu rekompensaty informujemy sprzedającego e-mailowo.
Wiadomości o Allegro Protect sprzedający otrzymuje od nas, nie od firmy windykacyjnej.