Opcje na Allegro

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry, zobaczyłem na Allegro opcję "potwierdzam zapoznanie się ze stanem kupowanych produktów".
Moje pytanie brzmi, czy jak ktoś to klika to z automatu nie może dokonać zwrotu ze względu na stan?
Jak uruchomić taka opcje, bo prowadzę sprzedaż produktów uzywanych.
Pozdrawiam!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@lombardi_sien jeśli sprzedajesz jako firma zwrot musisz zawsze przyjąć nie mają tu znaczenia żadne opcje 😄
A po drugie to są testy allegro i nie zawsze i każdemu się wyświetlają 😄
Κώστας

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję za odpowiedź, oczywiście nie muszę przyjąć każdego zwrotu, wie to każdy kto zna prawo handlowe. Odnośnie zaznaczonej opcji, mam nadzieję, że będzie dostępna. Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@lombardi_sien oczywiście są produkty wyłączone ze zwrotu 🙂 Odniosłem się do zapytania o okienko do zaznaczenia 🙂
A zwrotów nie reguluje prawo handlowe tylko Ustawa Konsumencka 😉
Κώστας
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jako przedsiębiorca nie możesz pozbawić konsumenta prawa do odstąpienia od umowy.
Nowe, używane, sprawne czy niesprawne - nie ma znaczenia.
Są oczywiście wyjątki i rzeczy których zwrócić nie można ale to raczej margines.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie prawda, jako przedsiębiorca mogę nie uznać reklamacji albo zwrotu z wielu powodów, nie uznanie reklamacji albo nie przyjęcie zwrotu nie ogranicza prawa konsumenta, to tylko odpowiedź przedsiębiorcy na określone sytuacje, w których konsument korzysta ze swojego prawa, a my jako sprzedawcy ze swojego.
Nie sądzę aby to był przedmiot tej dyskusji, nie tego dotyczyło moje pytanie, nie wiedzę też powodu aby wywoływać mnie do tablicy. Każdy podejmuje swoje, zgodne z prawem decyzje, należy to uszanować.
Życzę miłego dnia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@lombardi_sien zwrot odstąpienie o ile nie są to produkty wyłączone, musisz przyjąć nawet jak przyjdzie używane, uszkodzone itp. możesz pomniejszyć kwotę zwrotu, to też jest w ustawie, reklamacja to inna sprawa.
Doszkol się bo kilka dyskusji i po zabawie na allegro 😄
Κώστας

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Po kilkunastu latach na Allegro wiem jedno, wystarczy dobry dział prawny w firmie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Reklamacji owszem uznawać nie trzeba - decyzja jest Twoja.
Odstąpienie od umowy w ciągu 14 dni to już zupełnie inna czynność i przyjąć trzeba niezależnie od stanu towaru (sprzedanego jak i tego który wrócił jeśli ten stan się zmienił, np. pogorszył).
Zwracana kwota może ulec zmianie jeśli towar stracił na wartości.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jak wspomniałem, nie tego dotyczy temat więc proszę zostawić dla siebie komentarze dotyczące ewentualnych zwrotów, każda sprawa jest indywidualna. Tyle
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
"Moje pytanie brzmi, czy jak ktoś to klika to z automatu nie może dokonać zwrotu ze względu na stan?"
Trochę jednak dotyczy 😉
Miłego dnia 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@komis-bell @kostas11 niby 10 lat na allegro ... hmmm. zerknijcie w zakładkę ,,o sprzedającym ,,

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mamy dziesiątki kont, firma istniej od kilkunastu lat, mnie interesuje temat testowanej opcji, nic więcej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ja tylko wskazuję, że ta opcja tak na prawdę niczego nie zmienia.
Kupujący tak czy inaczej ma obowiązek zapoznania się z treścią oferty.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Super.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@lombardi_sien przepraszam, że musiałeś czekać na moją odpowiedź, ale dostałam już potwierdzoną informację, że w tej chwili nie ma możliwości włączenia tej opcji we własnych ofertach.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@lombardi_sien Potwierdzam, obecnie to rozwiązanie jest w fazie testów i nie u wszystkich kupujących je wyświetlamy. Zapytałam już zespół, czy istnieje możliwość dodania go do konkretnych ofert i jak tylko dostanę odpowiedź, wrócę do Ciebie z informacjami.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Bardzo dziękuję za odpowiedź, to fajna opcja, która ułatwi nam pracę.