Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Na wstępie zaznaczę, że należę do programu TOP (już dłuższy czas).
W końcu całkiem przez przypadek pracownik supportu zdradził mi, kim jest mój tajemniczy opiekun, do którego tak trudno było wyłuskać kontakt przez prawie rok czasu.
Chciałbym się dowiedzieć, jaka jest jego funkcja? Co mogę z takim opiekunem ugrać i w czym mógłby mi pomóc?
Zakładam tutaj temat, gdyż mój opiekun najwyraźniej sam nie potrafi mi odpowiedzieć (od piątku cisza).
Pozdrawiam i z góry dziękuję za wyczerpujące odpowiedzi.
Pewnie jeszcze pomęczę ten wątek 😉
Opiekun w TOP jest na grupę sprzedawców, więc ma sporo roboty, zanim ogarnie wszystkich to poczekasz na kontakt 😞 Jak będziesz miał VIP to dostaniesz dedykowanego doradcę 😉 Trzeba podkręcić obroty 😄
To nie jest odpowiedź 😛
Od piątku cisza? Widzę, że mamy chyba tego samego opiekuna 🙂
@yerbamarket_com wcześniej informuje o planowanych akcjach i kampaniach, pomaga załatwić/przyspieszyć pewne sprawy (np. błąd w fakturze, problem techniczny, itd.), udziela odpowiedzi np. w temacie regulaminów, informuje o szkoleniach i konferencjach.
Nie wiem z czego to wynika, ale u nas teraz też cisza w eterze.