anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Opinia negatywna za nieopłacone przedmioty.

mexanoutlet
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry . Mamy taką nieprzyjemną sytuację, że kupujący wystawił 4 opinie negatywne w tym 2 do nieopłaconych przedmiotów. 2 razy serwis usuwał te opinie ponieważ nie zawierały żadnej treści . Kupujący za trzecim  razem napisał że, towar słabej jakości i serwis nie chce ich usunąć twierdząc że kupujący mógł obejrzeć te rzeczy gdzieś indziej. Przecież to absurd ! W naszej ocenie zachodzi tu intencja zaszkodzenia skoro kupujący wykazuje taką determinację, że wystawia opinie do towarów za które nie zapłacił. Proszę o pomoc.

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

mdrogeria
#21 Demiurg#

Allegro niewnika w oceny . Wszyscy mamy problemy z kupującymi

oznacz moderatorów

mexanoutlet
#9 Pomysłodawca#

Oczywiście że nie ale mają swój regulamin. Jak można ocenić zgodność przedmiotu z opisem nie opłacając go ?

oznacz moderatorów

ACCURON
#13 Ambasador#

allegro nic z tym nie zrobi to jest subiektywna ocena 

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

dać dostęp komuś do czegoś na co nie zasłużył w myśl, że każdy dostaje.. i tak wychodzi.. @mexanoutlet, jeśli to zaszkodzi firmie to masz podstawę do założenia sprawy, a pozatym liczy się tylko jedna ocena, nie cztery 🙂

oznacz moderatorów

PHUABIB2
#12 Orędownik#

@mexanoutlet  nic nie zrobisz, to jest ALLLEGROOOO !!! (a nasunął mi się taki cytat z filmu 300-tu "To jest SPARTA !!!!")

Kupujący są bogami, sprzedający nikim. Ja przerabiam negatywne komentarze za przedmioty nieopłacone przez klientów średnio co pół roku i nic nie wywalczysz z Allegro.

Możesz oczywiście iśc do sądu, wygrasz sprawę, Allegro usunie Ci komentarz po wyroku, dużo sprzedawców tak robi i jak piszą wygrywają te sprawy a klient uczy się pokory, jak zabuli za sprawę sądową i jakiejś kwoty na cele charytatywne i zadośćuczynię dla sprzedawcy za zepsuta opinię, ale ja jeszcze z tej drogi nie korzystałem.

oznacz moderatorów

NEXT_ERA
#9 Pomysłodawca#

To jest straszne, jak allegro nas sprzedających traktuje..
U mnie klientka w ocenie negatywnej napisała, że brak kontaktu. Pokazywałam screeny wiadomości na które mi nie odpowiedziała. Rownież Allegro miało do nich dostęp. 
Jednak twierdzili, że kupująca mogła się poza allegro z nami kontaktować, co było obsurdem.
Generalnie Allegro jak zwykle nic nie pomogło 😉

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@mexanoutlet odwołaj się proszę od wystawionej oceny w tym miejscu. Osobiście polecam czat. Dodam jeszcze, że nie jest prawdą, że zupełnie nie ingerujemy w oceny. Kasujemy je gdy są niezgodne z naszym regulaminem i zawierają obraźliwe zwroty.

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

mexanoutlet
#9 Pomysłodawca#

Dziękujemy za zainteresowanie . Złożyliśmy odwołanie jednak pewnie niewiele to da ponieważ wielokrotnie na ten temat rozmawialiśmy z Państwem telefonicznie.

oznacz moderatorów

PHUABIB2
#12 Orędownik#

@cloudcloudoraz gdy są "nie polecam" a wszystkie gwiazdki na 5.

Może warto się zastanowić nad kasowanie komentarzy negatywnych które są wystawiane przez klientów niepłacących za towar lub odstępujących od umowy?

Nie jest to szczególnie trudne do sprawdzenia, czy zapłacił, czy nie. Wystarczy po wystąpieniu o zwrot prowizji przez sprzedającego z powodu "kupujący nie zapłacił" lub "kupujący odstąpił od umowy" zablokować takiemu kupującemu możliwość wystawienia komentarza  i mamy z bani 70% negatywnych komentarzy.

A tutaj przekład z naszego konta2 ciekawych komentarzy negatywnych, proszę poczytać nasz odpowiedzi, dostaliśmy je w sumie za nic:1.jpg

 

oznacz moderatorów

Adekpol
#13 Ambasador#

Wszyscy co mieli niesłusznego negatywa dobrze wiedzą jakie jest podejście do Allegro, czasami usunie komentarz ale za to da możliwość ponownego wystawienia opinii, tyle że "zgodnie" z regulaminem

Może czas ruszyć samemu coś z tym zrobić, tzn iść do sądu z tym.

Przez oceny negatywne spada jakość sprzedaży, co za tym idzie pieniądze, to może czas rekompensować swoje straty od tego grona klientów, którzy na to zasługują swoimi "królewskimi" zachowaniami, raz dwa się nauczy.

Tutaj regulamin pozwala na dużo rzeczy, ale prawo jest ponad to i nie sądzę że Allegro ma coś do gadania w tej kwestii.

No przynajmniej ja nie zamierzam się pier***** z cwaniaczkami

oznacz moderatorów

mexanoutlet
#9 Pomysłodawca#

Potwierdziły się nasze przypuszczenia. Po zgłoszeniu sprawy przez formularz, serwis odrzucił możliwość usunięcia opinii do nieopłaconych przedmiotów powołując się na argument, że do transakcji mogło dojść. Wcześniej 2 razy usuwali tą opinię potwierdzając, że do transakcji nie doszło. 

"Wszyscy co mieli niesłusznego negatywa dobrze wiedzą jakie jest podejście do Allegro, czasami usunie komentarz ale za to da możliwość ponownego wystawienia opinii, tyle że "zgodnie" z regulaminem"

 

Dokładnie tak było w tym przypadku. Do momentu gdy opinia nie zawierała treści serwis ją usuwał. Znając działania i niekonsekwencję allegro kupujący w końcu napisał w niej absurdalną treść co nie pozwala na jej usunięcie. 

Sami wprowadzili zasadę o intencji zaszkodzenia jednak nie mamy pojęcie kiedy ona jest zastosowana.

oznacz moderatorów