anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro Inpost PAczkomaty SMART - PROBLEM

BlueMouse_pl
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry , zauważyłem iż mimo iż w cenniku mam udostępniona dostawę allegro inpost paczkomaty klienci nie mają opcji darmowej wysyłki do paczkomatów w przypadku smart , w czym jest problem ? taka sytuacja jest od wekendu

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

kostas11
#21 Demiurg#

@BlueMouse_pl widzę że masz wszystko poprawnie 🙂  Ostatnio był problem z inpostem i allegro jakieś problemy z przekazywaniem maili, nie dostałeś maila że masz źle przekazywanie maila i brak smarka przy paczkomatach ? Jak coś nie pójdzie pisz do allegro 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

BlueMouse_pl
#9 Pomysłodawca#

nic nie dostałem , sprzedaż przez to spadła w weekend praktycznie do zera  , zgłoszenie wysłane , tylko ostatnio jak był jakiś problem czekałem prawie dwa dni na odpowiedz  .... 😕

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@BlueMouse_pl Przekazałam już Twoje zgłoszenie do konsultacji z Inpostem, jak tylko uzyskam odpowiedź, wrócę do Ciebie z informacją. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ a nie jest tak że się pożarliście z inpostem o przesyłki kurierskie, wzięliście DPD i z czasem będzie więcej problemów z paczkomatami ze strony inposta 😞

Bo to dziwna rzecz z tymi mailami, przechodzą poprawnie i poprawnie widnieją w menadżerze a nie wchodzi do poprawnego rozliczenia jako smart jak by inpost to blokował 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@kostas11 Absolutnie nie, ale przekazałam zgłoszenia w tym temacie, które pojawiły się tutaj na AG i jestem w kontakcie z zespołem zajmującym się sprawą. Na ten moment nie otrzymałam jeszcze odpowiedzi, więc musimy wspólnie poczekać na więcej informacji. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

BlueMouse_pl
#9 Pomysłodawca#

na czacie ktoś odpowiedział że muszę zmieniać emaile i dlatego  , wysyłam paczki od samego poczatku istnienia smart  jestem bardzo ciekawe jak przy importowaniu przesyłek do menagera inpost można zmienić email , osoby które odpowiadają na te problemy chyba nie bardzo wiedza o czym piszą ....

oznacz moderatorów

BlueMouse_pl
#9 Pomysłodawca#

nie wspomnę już o tym że za chwilę będą leciały zaniżone oceny od kupujących ze względu na brak smart ... żenada , czekam z niecierpliwością aż w końcu ktoś otworzy nową platformę bo allegro zdecydowanie nie zmierza w dobrym kierunku

oznacz moderatorów

BlueMouse_pl
#9 Pomysłodawca#

Problem rozwiązany - zakończenie aukcji po czym wznowienie , opcja smart paczkomaty znów się pojawia , doszedłem do tego wystawiając ponownie jedną z aukcji , okazało się że w niej smart jest a w pozostałych nadal nie . Być może komuś pomoże .

oznacz moderatorów

BlueMouse_pl
#9 Pomysłodawca#

niestety problem znów powrócił , jak się okazuje jest to związane z korzystaniem z dodatkowych niż allegro form wysyłki  ,allegro weryfikuje wszystkie inne formy wysyłki oferowane przez sprzedającego  , na chwilę obecną firmy zewnętrzne jak np. furgonetka nie przechodzą poprawnie weryfikacja allegro i z tego powodu przesyłki smart są blokowane . Uważam to za celowe działanie w celu wyeliminowania konkurencji i korzystania tylko z przesyłek oferowanych przez allegro . Problem zostaje zgłoszony do UOKiK  , nie może być tak iż celowo dąży się do wyeliminowania konkurencji .

oznacz moderatorów