anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Otrzymałem astronomiczne 20% prowizji za sprzedaż

GeekAzz_shop
#7 Wielbiciel#

Sprzedałem przedmiot za 277zl (Nowy zestaw LEGO) na moim koncie pojawiła się opłata w wysokości 55.56zl. Chciałbym dowiedzieć się, na jakiej podstawie została obliczona kwota prowizji równa 20%? Zaznaczę, że inne przedmioty z tego zamówienia miały normalną prowizję.

Identyfikator transakcji dla Administracji @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

ec485e40-cc02-11ed-bc5b-45800089f94b

Pozdrawiam i mam nadzieję, że to niesmaczny, wczesny żart na Prima Aprilis ;/

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

GeekAzz_shop
#7 Wielbiciel#

Znalazłem, iż 20% prowizji przypisane jest do błędnie wybranej kategorii. Czy możliwa jest korekta, czy muszę anulować zamówienie klienta? Pozdrawiam 

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

 Nie ma korekt, należy produkt wystawić na nowo, tym razem w prawidłowej kategorii 

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@GeekAzz_shop w kategorii pozostałe tyle chyba sobie liczą.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@GeekAzz_shop Cześć. Rozumiem Twoje niezadowolenie, ale oferta została wystawiona w kategorii "Pozostałe", gdzie zgodnie z Regulaminem (załącznik numer 4) stawka prowizji to 20%:

ko_alka_0-1679897745259.png

oznacz moderatorów