Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedałem przedmiot za 277zl (Nowy zestaw LEGO) na moim koncie pojawiła się opłata w wysokości 55.56zl. Chciałbym dowiedzieć się, na jakiej podstawie została obliczona kwota prowizji równa 20%? Zaznaczę, że inne przedmioty z tego zamówienia miały normalną prowizję.
Identyfikator transakcji dla Administracji @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
ec485e40-cc02-11ed-bc5b-45800089f94b
Pozdrawiam i mam nadzieję, że to niesmaczny, wczesny żart na Prima Aprilis ;/
Znalazłem, iż 20% prowizji przypisane jest do błędnie wybranej kategorii. Czy możliwa jest korekta, czy muszę anulować zamówienie klienta? Pozdrawiam
Nie ma korekt, należy produkt wystawić na nowo, tym razem w prawidłowej kategorii
@GeekAzz_shop w kategorii pozostałe tyle chyba sobie liczą.
@GeekAzz_shop Cześć. Rozumiem Twoje niezadowolenie, ale oferta została wystawiona w kategorii "Pozostałe", gdzie zgodnie z Regulaminem (załącznik numer 4) stawka prowizji to 20%: