anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Płatność BLIK - problem u Klienta

MAMY ROZWIĄZANIE!
1ola2
#8 Zapaleniec#

Klient zapłacił BLIK za przesyłkę, jak twierdzi dwukrotnie, ale u nas status oczekiwania na płatność. To problem klienta, czy Allegro może maczać w tym palce?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
komis-bell
#21 Demiurg#

Problem po stronie banku lub operatora płatności.
Powiedz kupującemu, że nieudana płatność wróci automatycznie na konto w ciągu 3 dni a zamówienie niech opłaci ponownie inną metodą.

oznacz moderatorów
1ola2
#8 Zapaleniec#

Dziękuję, niby proste a się głowiliśmy 🙂

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

@1ola2 Możesz też przekazać kupującemu, że w wypadku gdyby płatności nie wróciły na konto w ciągu 3 dni roboczych to niech prześle potwierdzenia płatności przez formularz kontaktowy i poprosi o weryfikację. Zdarza się to raczej rzadko ale w razie czego niech wie co robić 🙂

oznacz moderatorów