Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień Dobry,
Jak rozwiązać sytuacje - klient zamówił przedmiot i wybrał - Płatność przy odbiorze Allegro Paczkomat ( zapłaciłam za to 12;49zł ) klient nie odebrał przesyłki w terminie i wróciła do mnie.
Mam pytanie czy zostanę obciążona kosztem zwrotu przesyłki przez inpost?
i czy mogę ubiegać się o zwrot prowizji jeśli nie był to zwrot przez klienta ?
Pozdrawiam
i z góry dziękuję za odpowiedz
@BIZUTERIA_INGRIT Tak, o zwrot prowizji wystąp, przecież klient nie zapłacił. Jeśli odrzucą, złóż odwołanie przez specjalny formularz. Powroty przez paczkomaty są darmowe - tak tu piszą inni sprzedawcy.
https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym
bardzo dziękuję 🙂
@BIZUTERIA_INGRIT Oferujesz przesyłki za pobraniem = masz takie kwiatki. To częste "żarty" kupujących.
Tak przysługuje Ci zwrot prowizji. Wystąp o niego. Zwrot z paczkomatu powinien być darmowy.
dziękuję ... pierwszy raz zdarzyła mi się taka sytuacja.