anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

płatność wysłąna natomiast brak informacji zwrotnej na maila.

Client:88424459
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry, W dn 5 grudnia dokonałam zakupów na smart Allegro. Opłaciłam je. Natomiast zamówienia zostały anulowane przez sprzedających ponieważ, rzekomo nie dotarły do nich pieniążki. no i mam problem . bo pieniądze z konta zeszły z konta, potwierdzenia nie dostałam na konto . nie wiem co z tym fantem zrobić. moge przesłać potwierdzenie przelewu tylko nie wiem gdzie mogę dodać załącznik. Pozdrawiam Anna [edycja]

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:88424459 Wejdź w Moje zakupy, potem w Szczegóły zakupu, następnie Rozwiń szczegóły zakupu i sprawdź status wpłaty. Jeśli jest Anulowana, pieniądze powinny już wrócić do Ciebie - sprawdź konto bankowe.  Jeśli jest Zakończona, sprzedawcy otrzymali wpłaty. 

oznacz moderatorów