Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy można wyegzekwować jakoś opłatę lub złożyć reklamację za paczkę, którą wysłał do nas klient w ramach reklamacji i DPD uznało to za niestandard? Teraz gdy można zgłaszać reklamacje w nowy sposób trzeba też w większości przypadków utworzyć etykietę za którą się płaci, a taki pomysłowy Dobromir przysłał paczkę nie dość, że za dużą to jeszcze spakowaną w coś co nic nie przypomina.
Domyślam się, że nie ma na to żadnych sposobów, ale zapytać i poruszyć tę kwestię można.
@GWDAfishing Nie za bardzo możesz wyegzekwować taką opłatę, ponieważ to klient jest nadawcą takiej przesyłki.
@N_Nitka28 Naprawdę? Czy przypadkiem gdyby było tak jak napisałaś, to czyż nie ten klient - czyli w Twoim mniemaniu nadawca zostałby obciążony dodatkowymi kosztami? Tak na podstawową logikę...
No właśnie, coś w tym jest.
@GWDAfishing gdzie widzisz informację o naliczonej opłacie, za niestandardową przesyłkę? Podaj proszę numer zamówienia, którego dotyczy problem.
@Sa_nova Dlaczego zakładasz że zobaczysz jakiekolwiek informacje w Waszym cudownym systemie, skoro sprawa nie dotyczy przesyłki nadanej z jakimkolwiek Waszym udziałem? To przesyłka od klienta na reklamację, nie wysyłka towaru do klienta...
@GWDAfishing poinstruowałeś klienta jak ma spakować paczkę?
Za przesyłkę obciążany jest płatnik nie nadawca no chyba, że jest płatnikiem