anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Paczka niestandardowa odesłana przez klienta dodatkowa opłata

GWDAfishing
#9 Pomysłodawca

Czy można wyegzekwować jakoś opłatę lub złożyć reklamację za paczkę, którą wysłał do nas klient w ramach reklamacji i DPD uznało to za niestandard? Teraz gdy można zgłaszać reklamacje w nowy sposób trzeba też w większości przypadków utworzyć etykietę za którą się płaci, a taki pomysłowy Dobromir przysłał paczkę nie dość, że za dużą to jeszcze spakowaną w coś co nic nie przypomina.

Domyślam się, że nie ma na to żadnych sposobów, ale zapytać i poruszyć tę kwestię można.

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

N_Nitka28
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@GWDAfishing Nie za bardzo możesz wyegzekwować taką opłatę, ponieważ to klient jest nadawcą takiej przesyłki.

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

TechartGSM
#14 Krzewiciel

@N_Nitka28 Naprawdę? Czy przypadkiem gdyby było tak jak napisałaś, to czyż nie ten klient - czyli w Twoim mniemaniu nadawca zostałby obciążony dodatkowymi kosztami? Tak na podstawową logikę...

oznacz moderatorów

GWDAfishing
#9 Pomysłodawca

No właśnie, coś w tym jest.

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@GWDAfishing gdzie widzisz informację o naliczonej opłacie, za niestandardową przesyłkę? Podaj proszę numer zamówienia, którego dotyczy problem. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

TechartGSM
#14 Krzewiciel

@Sa_nova Dlaczego zakładasz że zobaczysz jakiekolwiek informacje w Waszym cudownym systemie, skoro sprawa nie dotyczy przesyłki nadanej z jakimkolwiek Waszym udziałem? To przesyłka od klienta na reklamację, nie wysyłka towaru do klienta...

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@GWDAfishing poinstruowałeś klienta jak ma spakować paczkę?

Za przesyłkę obciążany jest płatnik nie nadawca no chyba, że jest płatnikiem 

oznacz moderatorów