anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Paczka niestandardowa odesłana przez klienta dodatkowa opłata

GWDAfishing
#9 Pomysłodawca

Czy można wyegzekwować jakoś opłatę lub złożyć reklamację za paczkę, którą wysłał do nas klient w ramach reklamacji i DPD uznało to za niestandard? Teraz gdy można zgłaszać reklamacje w nowy sposób trzeba też w większości przypadków utworzyć etykietę za którą się płaci, a taki pomysłowy Dobromir przysłał paczkę nie dość, że za dużą to jeszcze spakowaną w coś co nic nie przypomina.

Domyślam się, że nie ma na to żadnych sposobów, ale zapytać i poruszyć tę kwestię można.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

N_Nitka28
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@GWDAfishing Nie za bardzo możesz wyegzekwować taką opłatę, ponieważ to klient jest nadawcą takiej przesyłki.

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

TechartGSM
#14 Krzewiciel

@N_Nitka28 Naprawdę? Czy przypadkiem gdyby było tak jak napisałaś, to czyż nie ten klient - czyli w Twoim mniemaniu nadawca zostałby obciążony dodatkowymi kosztami? Tak na podstawową logikę...

oznacz moderatorów