Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
dzień dobry, próbuję wygenerować etykietę na paczkomat w nowym systemie wysyłek i wybieram nadanie w paczkomacie a na etykiecie generuje się odbiór przez kuriera. Proszę o pomoc co mam w tej sytuacji zrobić bo zmuszony jestem do anulowania przesyłek i wystawiania starą wersją na której nie ma tego problemu,
@Jubimax_pl podaj proszę numer zamówienia oraz numer przesyłki. Skonsultuję to z zespołem, który zajmuje się tym narzędziem. Tymczasowo proszę skorzystaj ze starego widoku, aby wygenerować etykietę.
Dzień dobry, numer zamówienia:
0b0e37f0-98b0-11ec-a429-755752d086de
Nr etykiety wygenerowanej po zaznaczeniu "dostarczę przesyłkę do paczkomatu inpost": 682310149205120116305094
Nr etykiety wygenerowanej po zaznaczeniu "bez podjazdu kuriera" zgodnie z odpowiedzią Allegro Pomoc na problem, również etykieta nieprawidłowa:
682310149205120116396334
Etykietę wygenerowaliśmy ze starego widoku aczkolwiek nie jest to już przesyłka rozliczana jako smart, tylko pierwsza błędnie wygenerowana etykieta w nowym widoku była samrtem, jak będzie zatem wyglądało rozliczenie tej przesyłki?
Numer poprawnej etykiety bez smarta wygenerowanej ze starego widoku to 682310049205120112150126.
Ponadto pytanie czy czas pojawienia się numeru etykiety wygenerowanej przez nowy widok w polu "numery przesyłek" na allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia/ zostanie skrócony? po wygenerowaniu etykiety numer pojawia się w czasie 15 do 45 minut po wygenerowaniu etykiety. Ze starego widoku numer uzupełniał się w czasie max do 1-2 minut.
W dalszym ciągu problem nie jest rozwiązany. Komunikuje się z nami codziennie inny pracownik allegro, który nie jest zorientowany w sprawie i codzienni prosi o te same dane czyli nr zamówienia i nr przesyłki, i tak w kółko codziennie. Problem stał się bardzo dokuczliwy dla nas jak i dla klientów, którzy otrzymują informację o kilku przesyłkach, a potem o ich anulowaniu, bo listy przewozowe musimy wystawiać kilkukrotnie aż do skutku - czasami się uda. Dotychczas korzystaliśmy ze starego systemu i było dobrze, teraz stary jest wyłączony, a problem pozostał nie rozwiązany. Mamy wrażenie że specjalnie nikogo to nie obchodzi.
Chyba trzeba będzie napisać do Dyrektora, może załatwi naszą sprawę 😞
W dalszym ciągu problem nie jest rozwiązany. Komunikuje się z nami codziennie inny pracownik allegro, który nie jest zorientowany w sprawie i codzienni prosi o te same dane czyli nr zamówienia i nr przesyłki, i tak w kółko codziennie. Problem stał się bardzo dokuczliwy dla nas jak i dla klientów, którzy otrzymują informację o kilku przesyłkach, a potem o ich anulowaniu, bo listy przewozowe musimy wystawiać kilkukrotnie aż do skutku - czasami się uda. Dotychczas korzystaliśmy ze starego systemu i było dobrze, teraz stary jest wyłączony, a problem pozostał nie rozwiązany. Mamy wrażenie że specjalnie nikogo to nie obchodzi. Chyba trzeba będzie napisać do samego Dyrektora Allegro, może załatwi naszą sprawę 😞 bo nikt inny nie potrafi nam pomóc
@Jubimax_pl, przepraszam Cię, za czas oczekiwania na odpowiedź. Poprosiłam o weryfikację Twojej sprawy. Gdy tylko się czegoś dowiem, dam tutaj znać.