Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam, czy ktoś ma podobny problem? zmiana kodu ean przy kolejnej wystawianej ofercie: Parametry produktu -> Zmień - NIE PRZENOSI MNIE DO STRONY, na której mogę edytować te dane. Nigdy wcześniej nie miałem z tym problemu, a dzisiaj po kliknięciu ZMIEŃ nie ma żadnej reakcji (opcja Zgłoś błąd w produkcie, który jest obok opcji ZMIEŃ działa, tzn przenosi na stronę, na której możemy zgłosić błąd).
@www_soleil_pl Może przeglądarka? Wyczyść, zmień.
czyściłem, nic nie dało, sprawdzałem na dwóch komputerach, na różnych przeglądarkach:(
@www_soleil_pl mam to samo, coś się sypie. Obszedłem to w ten sposób, ze zmieniłem kategorię i potem wybrałem tą samą ponownie i wtedy mnie puściło i mogłem edytować aukcję.
przy jednej sztuce można się bawić, ale jak mam 100 aukcji do wystawienia każdego dnia, to musi mi to wchodzić od ręki:(
@www_soleil_pl to musisz czekać, aż ktoś z allegro naprawi ten problem, zgłoś im go poprzez formularz kontaktowy.
witam, mam ten sam problem! na dodatek pomoc ze strony allegro wygląda tak: mogę sobie kupic kody ean lub przenieść się na allegro lokalnie!
Mam ten sam problem, gdy np chcę wystawić podobną aukcję, nie mogę wybrać produktu po numerze katalogowym lub ean. Jeśli robię nową aukcję od początku mogę wybrać po nr katalogowym, ale wtedy trzeba wszystkie opcje aukcji uzupełniać od początku...
U mnie to samo. Czyszczenie cookies nic nie daje. Dziwne, że nie naprawili.
To raczej coś oni popsuli w kodzie, bo nawet w konsoli błąd wyrzuca
Mam ten sam problem, właśnie chciałem to gdzieś zgłosić - sprawdzałem na dwóch komputerach i androidzie.
Klikanie "zmień" przy wystawianiu podobnego produktu nie daje żadnej reakcji 😞
Zgłaszajcie wszyscy ten problem. Na moje trzy zgłoszenia dostałem odp ze sprawa przekazana do działu technicznego i czekam już drugi dzień na rozwiązanie.
Polska długimi weekendami żyje 🙂
Jestem ciekawy ile dni jeszcze na stronach inpostu będzie popup z choinką w tle, o gwarancji dostawy przed świętami 🙂 chociaż by dali zająca, to by mogli mówić, że o wielkanoc chodzi 😄
Zgłosiłem to już wczoraj, do tej pory bez zmian.
Dziękuję Wam za wszystkie zgłoszenia. Rzeczywiście mogą występować trudności z edycją parametrów, ale nasz zespół techniczny zna już ten problem i pracuje nad jego rozwiązaniem. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.