Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W dniu wczorajszym Allegro zablokowało nam jedno z kont w związku z naruszeniem regulaminu.
Konto zostało zablokowane na 30 dni, po kontakcie z Allegro i wyjaśnieniu sytuacji konsultant poinformował że mam poprawić oferty niezgodne z regulaminem (tj. 2 oferty odsyłały do strony producenta) i skontaktować się za 14 dni w celu ponownej weryfikacji.
Czy na serio to tak działa?
Czy ma ktoś jakiś pomysł jak przyśpieszyć odblokowanie konta?
Czy ktoś z obsługi Allegro jest w stanie pomóc rozwiązać problem?
@Majstero_pl Kwestię blokady konta wyjaśnisz wyłącznie drogą mailową. Nie mamy możliwości udzielenia Ci wsparcia na forum.
Kiedy otrzymam odpowiedź na swoje zgłoszenie?
@Majstero_pl Dokładnie, jak będą chcieli, tak to działa.
@Majstero_pl Czas odpowiedzi jest zależna od ilości zgłoszeń, jaką otrzyma zespół.
Kiedy otrzymam jakąś informację na moje zgłoszenia. Od kilku dni z waszej strony cisza, nie odnieśliście się do moich argumentów. W jaki sposób można skontaktować się z działem prawnym?
@Majstero_pl Widzę, że otrzymałeś odpowiedź w korespondencji 41438741, w której poinformowaliśmy Cię o zdjęciu blokady konta.