Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam! Nakreśle szybko problem, produkt na zamówienie, wymagana od nas akceptacja projektu przed produkcją Pani nam zaakceptowała po czym dzwoni po odebraniu produktu z pretensjami że jest błąd i żąda dosłania poprawnego produktu...
Zawsze w przeszłości gdy mieliśmy taki problem szliśmy klientom na rękę albo wysyłaliśmy za darmo produkt za koszt wysyłki lub odwrotnie ale z tą Panią nie szło się dogadać -Dyskusja w końcu ustała na naszą propozycję że zapłaci za przesyłką tylko odwdzięczyła się NEGATYWEM.
Nie mam pojęcia jak się do tego odnieść? Projekt został zaakceptowany więc racja powinna być po naszej stronie?Myślałam że w takim przypadku nie będzie problemu by usunąć przez Allegro opinię, niestety co jedyne dostałam od doradców to prośbę o "usunięcie opinii"
Straciliśmy tytuł super sprzedawcy i przez rok będzie widoczna niesprawiedliwa opinia...
Pocieszcie 🙂
😍
❤️
Jeśli kupujący sam nie usunie komentarza to Allegro nie tknie palcem.
Super Sprzedawcą się nie przejmuj - realnie nic nie daje, nikt na to nie patrzy.
Co do negatywa - napisz jakąś rzeczową odpowiedź opisującą sytuację. W oczach wielu kupujących taka konkretna odpowiedź daje więcej dobrego niż złego daje negatyw 🙂
Dziękuję 🙂 tak na pewno zrobię 🙂
@buttony-pl Pierwszy i nie ostatni. Ja tam wszystkie negatywy to otrzymywałem "z czapy" i żaden nie był sprawiedliwy, po prostu z czystej złośliwości. Ciężko znaleźć już sprzedawców czystą kartą.
Jak chcesz pocieszenie, to ten zwierzak wyżej może Ciebie podrapać, ale to będzie pierwsze i zarazem ostatnie drapanko w Twoim życiu.
Dziękuję 🙂 to bardzo miłe 🤗
żałuję że my nie możemy wstawić negatywów kupującym...