anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Połącz z produktem

dariuszszill
#11 Animator#

Witam,


Pytanie o nowy wymóg 100% połączeń z produktem od 1 sierpnia.

 

  1. Co w przypadku jak nie połączymy do 1 sierpnia wszystkich ofert? Oferty nie połączone zostaną usunięte?
  2. Pojawia mi się taki błąd jak go rozwiązać?  

1.PNG

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
40 ODPOWIEDZI 40

LEW433
#21 Demiurg#
Co się stanie po 1 sierpnia
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@dariuszszill tak jak zauważył @LEW433 wymóg będzie dotyczyć nowych ofert, czyli nie połączone aktywne oferty nie zostaną usunięte. 
2. Ten komunikat oznacza, że produkt w katalogu o tym kodzie EAN ma inne parametry identyfikujące, niż te podane w ofercie. 
Np. dla oferty nr 11846852346 parametry identyfikujące to długość poduszki i szerokość poduszki, w katalogu jest to dł. 40cm. i szer. 40 cm, a w ofercie 50 cm i 50 cm. 
Rozumiem, że są to po prostu dwa różne rozmiary tego samego produktu, czyli powinien być utworzony drugi produkt w katalogu?

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

dariuszszill
#11 Animator#

Tak, to są dwa różne rozmiary.

 

Ale mamy więcej takich aukcji załączniki poniżej, co w takim przypadku jak jest taka ilość produktów? 

1.PNG

Oraz w drugim sklepie

2.PNG

oznacz moderatorów

dariuszszill
#11 Animator#

Tutaj przykłady z drugiego sklepu

4.PNG

3.PNG

2.PNG

   

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@dariuszszill dziękuję za przesłanie zrzutów i informacji! Skonsultuję to z zespołem produktyzacji i wrócę z propozycją rozwiązania 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@dariuszszill czy możesz napisać skąd bierzesz kody EAN, które są przypisane do ofert? Zweryfikowaliśmy to i kod EAN powinien odpowiadać konkretnemu przedmiotowi (z konkretnymi wymiarami, kolorem, materiałem itp). W bazie GS1 kod 5901249934161 odpowiada danym jakie mamy podane w katalogu produktów, czyli rozmiarowi 40 cm x 40 cm. 
Ty w ofercie nr 11846852346 masz podane wymiary 50cm x 50 cm, ale komunikat błędu wskazuje na to, że podałeś kod EAN 5901249934161. 
Daj proszę znać skąd taki EAN? Czy w produkcie, który Ty oferujesz (w rozmiarze 50 cm X 50 cm) ten kod jest inny? 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

dariuszszill
#11 Animator#

Numer EAN są inne, screen poniżej. EAN 5901249934161 dotyczy oferty nr 11846840201

2.PNG

1.PNG

  

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@dariuszszill okej, dziękuję za infromacje to nam już wyjaśnia problem. 
W tym przypadku produkt w katalogu jest w innej kategorii, a kategorii w której Ty wystawiłeś ofertę nie ma w zbiorze podobnych kategorii. Poniżej zbiór podobnych kategorii dla tego produktu.

la_nika_0-1655726392267.png
W tej sytuacji są dwa rozwiązania:
- zmiana kategorii w ofercie na którąś która jest w zbiorze kategorii podobnych
- wysłanie prośby przez ten formularz o dodanie kategorii, w której wystawiłeś ofertę do zbioru podobnych kategorii. 

To jest kwestia tej jednej oferty, a masz ich znacznie więcej, podejrzewam, ze problem będzie taki sam, czyli trzeba sprawdzić wpisując kod EAN z danej oferty w wyszukiwarkę na formularzu wystawiania jakie są zbiory podobnych kategorii (gdy klikniesz "zmień" przy kategorii na formularzu wystawiania oferty, po wybraniu przedmiotu z katalogu zobaczysz zbiór podobnych kategorii). 
Wydaje mi się, że w tej sytuacji najlepszym rozwiązaniem będzie opcja nr 2 czyli dodanie tej kategorii do zbioru podobnych kategorii i to powinno pomóc przy większości ofert. Jeśli oferta jest w zupełnie innej kategorii to sprawdź proszę zbiory podobnych kategorii i albo poproś o dodanie tej kategorii do zbioru podobnych albo zmień kategorię w ofercie. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

Mikronet3
#9 Pomysłodawca#

Kody EAN często są już przypisane błędnym produktom z katalogu - zgłaszamy i nic, więc wystawiamy bez EAN - przeskok z progu 50% na 100% wiąże się u nas ze zmianą blisko 1000 ofert. Wystawiając z kolei części komputerowe z demontażu tworzymy nowy produkt, wypełniamy wszystkie parametry, zaznaczamy "utwórz nowy produkt" i efekt jest taki, że po kilku tygodniach (a czasem miesiącach) produkt jeszcze nie zostaje utworzony więc nie jest połączony z katalogiem. Co wtedy? Czy takie oferty nie będą wystawiane po 1 sierpnia?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Mikronet3 utworzenie nowego produktu w katalogu nie powinno tyle trwać. Czy możesz podać przykład produktu, którego utworzenie zajęło tyle czasu? Tylko w ten sposób możemy to zweryfikować. 
Poproszę też o informacje na temat zgłoszenia błędnych EANów, każde zgłoszenie weryfikujemy i sprawdzamy EAN w bazie, więc chciałabym sprawdzić jaki był powód odrzucenia sugestii. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

dariuszszill
#11 Animator#

Jeszcze jedno pytanie, dlaczego w tym przypadku muszę wysyłać informacje dla tylu produktów, skoro to są nowe produktu z nowym (naszym, innym) EAN'em.

Każdy produkt jest osobny, różni się chociażby kolorem i rodzajem tkaniny, łączenie go z innym produktem o podobnym parametrach nie jest czymś dobrym, może wprowadzić klienta w błąd.

 

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@dariuszszill jeśli po wpisaniu kodu EAN w wyszukiwarkę podczas wystawiania pojawi się produkt, z którym można połączyć tą oferte to oznacza to, że ten produkt (o takim EANie) został już stworzony przez innego sprzedającego. 
Każdy produkt jest osobny i każdy ma swój EAN jeżeli parametry nie zgadzają się to możesz zgłosić błąd w produkcie. 
Ja sprawdzałam tylko podany przez Ciebie EAN 5901249934161 i tutaj produkt istnieje i parametry zgadzają się z tymi w Twojej ofercie. 

la_nika_0-1655890651791.png

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

Nawet kody EAN nie dają gwarancji prawidłowego połączenia z produktem z katalogu.

Sprzedawcy podają kody EAN ze swojego systemu sprzedaży (produkty ich nie mają), gdyż są obowiązkowe, inni mogą się jedynie do tego dostosować, nie mają innego wyboru - kto "pierwszy ten lepszy". 

 

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

dariuszszill
#11 Animator#

Właśnie trochę tego nie rozumiem, niby produkty są nasze. Sami je wykonujemy, są to nasze EAN'y a nie mogę ich połączyć z katalogiem z powodu EAN'u.

Najwyraźniej mam za małą głowę do tego 😅

A dodatkowo mamy ponad 1200 produktów do podłączenia i musiałbym w każdym osobno sprawdzać EAN i go zgłaszać i podawać podobną kategorie.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@la_nika oferta 12146140093 w katalogu są tylko termoloki w ilości 10szt w paczce  ,a aktualnie producent pakuje po 8 , EAN się nie zmienił .... jak połączyć ??

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@mdrogeria Standardowo powinieneś zgłosić błąd w parametrach produktu zgodnie z poniższą instrukcją:  https://allegro.pl/dla-sprzedajacych/jak-zglosic-blad-w-produkcie-ZGZG89WkOU0 🙂

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@ko_alka z doświadczenia wiem ,że termoloki w wersji 10sztukowej jeszcze hulają po rynku i co wówczas zrobi taki sprzedawca jeśli w katalogu będzie miał 8 ,a realnie 10 . Czekam cierpliwie na rozwiązanie problemu .

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@ko_alka czekam cierpliwie .😁

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@ko_alka i co dalej z tym fantem ??

oznacz moderatorów