Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Pytanie o nowy wymóg 100% połączeń z produktem od 1 sierpnia.
@dariuszszill tak jak zauważył @LEW433 wymóg będzie dotyczyć nowych ofert, czyli nie połączone aktywne oferty nie zostaną usunięte.
2. Ten komunikat oznacza, że produkt w katalogu o tym kodzie EAN ma inne parametry identyfikujące, niż te podane w ofercie.
Np. dla oferty nr 11846852346 parametry identyfikujące to długość poduszki i szerokość poduszki, w katalogu jest to dł. 40cm. i szer. 40 cm, a w ofercie 50 cm i 50 cm.
Rozumiem, że są to po prostu dwa różne rozmiary tego samego produktu, czyli powinien być utworzony drugi produkt w katalogu?
Tak, to są dwa różne rozmiary.
Ale mamy więcej takich aukcji załączniki poniżej, co w takim przypadku jak jest taka ilość produktów?
Oraz w drugim sklepie
Tutaj przykłady z drugiego sklepu
@dariuszszill dziękuję za przesłanie zrzutów i informacji! Skonsultuję to z zespołem produktyzacji i wrócę z propozycją rozwiązania 🙂
@dariuszszill czy możesz napisać skąd bierzesz kody EAN, które są przypisane do ofert? Zweryfikowaliśmy to i kod EAN powinien odpowiadać konkretnemu przedmiotowi (z konkretnymi wymiarami, kolorem, materiałem itp). W bazie GS1 kod 5901249934161 odpowiada danym jakie mamy podane w katalogu produktów, czyli rozmiarowi 40 cm x 40 cm.
Ty w ofercie nr 11846852346 masz podane wymiary 50cm x 50 cm, ale komunikat błędu wskazuje na to, że podałeś kod EAN 5901249934161.
Daj proszę znać skąd taki EAN? Czy w produkcie, który Ty oferujesz (w rozmiarze 50 cm X 50 cm) ten kod jest inny?
Numer EAN są inne, screen poniżej. EAN 5901249934161 dotyczy oferty nr 11846840201
@dariuszszill okej, dziękuję za infromacje to nam już wyjaśnia problem.
W tym przypadku produkt w katalogu jest w innej kategorii, a kategorii w której Ty wystawiłeś ofertę nie ma w zbiorze podobnych kategorii. Poniżej zbiór podobnych kategorii dla tego produktu.
W tej sytuacji są dwa rozwiązania:
- zmiana kategorii w ofercie na którąś która jest w zbiorze kategorii podobnych
- wysłanie prośby przez ten formularz o dodanie kategorii, w której wystawiłeś ofertę do zbioru podobnych kategorii.
To jest kwestia tej jednej oferty, a masz ich znacznie więcej, podejrzewam, ze problem będzie taki sam, czyli trzeba sprawdzić wpisując kod EAN z danej oferty w wyszukiwarkę na formularzu wystawiania jakie są zbiory podobnych kategorii (gdy klikniesz "zmień" przy kategorii na formularzu wystawiania oferty, po wybraniu przedmiotu z katalogu zobaczysz zbiór podobnych kategorii).
Wydaje mi się, że w tej sytuacji najlepszym rozwiązaniem będzie opcja nr 2 czyli dodanie tej kategorii do zbioru podobnych kategorii i to powinno pomóc przy większości ofert. Jeśli oferta jest w zupełnie innej kategorii to sprawdź proszę zbiory podobnych kategorii i albo poproś o dodanie tej kategorii do zbioru podobnych albo zmień kategorię w ofercie.
Kody EAN często są już przypisane błędnym produktom z katalogu - zgłaszamy i nic, więc wystawiamy bez EAN - przeskok z progu 50% na 100% wiąże się u nas ze zmianą blisko 1000 ofert. Wystawiając z kolei części komputerowe z demontażu tworzymy nowy produkt, wypełniamy wszystkie parametry, zaznaczamy "utwórz nowy produkt" i efekt jest taki, że po kilku tygodniach (a czasem miesiącach) produkt jeszcze nie zostaje utworzony więc nie jest połączony z katalogiem. Co wtedy? Czy takie oferty nie będą wystawiane po 1 sierpnia?
@Mikronet3 utworzenie nowego produktu w katalogu nie powinno tyle trwać. Czy możesz podać przykład produktu, którego utworzenie zajęło tyle czasu? Tylko w ten sposób możemy to zweryfikować.
Poproszę też o informacje na temat zgłoszenia błędnych EANów, każde zgłoszenie weryfikujemy i sprawdzamy EAN w bazie, więc chciałabym sprawdzić jaki był powód odrzucenia sugestii.
Jeszcze jedno pytanie, dlaczego w tym przypadku muszę wysyłać informacje dla tylu produktów, skoro to są nowe produktu z nowym (naszym, innym) EAN'em.
Każdy produkt jest osobny, różni się chociażby kolorem i rodzajem tkaniny, łączenie go z innym produktem o podobnym parametrach nie jest czymś dobrym, może wprowadzić klienta w błąd.
@dariuszszill jeśli po wpisaniu kodu EAN w wyszukiwarkę podczas wystawiania pojawi się produkt, z którym można połączyć tą oferte to oznacza to, że ten produkt (o takim EANie) został już stworzony przez innego sprzedającego.
Każdy produkt jest osobny i każdy ma swój EAN jeżeli parametry nie zgadzają się to możesz zgłosić błąd w produkcie.
Ja sprawdzałam tylko podany przez Ciebie EAN 5901249934161 i tutaj produkt istnieje i parametry zgadzają się z tymi w Twojej ofercie.
Nawet kody EAN nie dają gwarancji prawidłowego połączenia z produktem z katalogu.
Sprzedawcy podają kody EAN ze swojego systemu sprzedaży (produkty ich nie mają), gdyż są obowiązkowe, inni mogą się jedynie do tego dostosować, nie mają innego wyboru - kto "pierwszy ten lepszy".
Właśnie trochę tego nie rozumiem, niby produkty są nasze. Sami je wykonujemy, są to nasze EAN'y a nie mogę ich połączyć z katalogiem z powodu EAN'u.
Najwyraźniej mam za małą głowę do tego 😅
A dodatkowo mamy ponad 1200 produktów do podłączenia i musiałbym w każdym osobno sprawdzać EAN i go zgłaszać i podawać podobną kategorie.
@la_nika oferta 12146140093 w katalogu są tylko termoloki w ilości 10szt w paczce ,a aktualnie producent pakuje po 8 , EAN się nie zmienił .... jak połączyć ??
@mdrogeria Standardowo powinieneś zgłosić błąd w parametrach produktu zgodnie z poniższą instrukcją: https://allegro.pl/dla-sprzedajacych/jak-zglosic-blad-w-produkcie-ZGZG89WkOU0 🙂
@ko_alka z doświadczenia wiem ,że termoloki w wersji 10sztukowej jeszcze hulają po rynku i co wówczas zrobi taki sprzedawca jeśli w katalogu będzie miał 8 ,a realnie 10 . Czekam cierpliwie na rozwiązanie problemu .
@ko_alka czekam cierpliwie .😁
@ko_alka i co dalej z tym fantem ??