anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pobrania zagraniczne, brak limitu wagi w usługach Allegro, brak możliwości tworzenia podpaczek.

hdex
#8 Zapaleniec#

Kiedy szanowne Allegro ma zamiar udostępnić funkcjonalność która jest konieczna do realizowania większych paczek pobraniowych dla zamówień zagranicznych? Czekamy na to już sporo czasu, wprowadzacie wręcz przymus sprzedaży na kanałach zagranicznych dla swoich programów premium, a funkcjonalność jak nie istniała, tak nie istnieje. 

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@hdex dziękuję za Twoją sugestię, zgłosiłam ją do działu odpowiadającego za ten obszar. Jeżeli coś się zmieni w tym temacie, to na pewno damy znać w aktualnościach. Jendak na ten moment nie mogę niczego zagwarantować. 

oznacz moderatorów

hdex
#8 Zapaleniec#

No dobrze, to w takim razie, jak mamy sobie radzić z wycenianiem takich paczek i limitowaniem wagi dla wysyłki pobraniowej zagranicznej ze względu na limit wagi paczki vs brak możliwości tworzenia podpaczek? Obecnie jest to beznadziejnie rozwiązane.

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@hdex podaj proszę przykładowy numer zamówienia, z którym pojawiają się wspomniane trudności oraz którego dokładnie przewoźnika to dotyczy. 

W cenniku dostaw możesz zmienić ilość sztuk na przesyłkę. Jeśli wybierasz opcję ‘’Wysyłka z Polski do Czech i innych krajów’’ to limit sztuk znajdziesz na końcu listy krajów wysyłki i w tym miejscu możesz wprowadzić ilość

oznacz moderatorów

hdex
#8 Zapaleniec#

Nie chodzi o limit sztuk, bo limit sztuk nie załatwia tego. Mamy ponad 9000 SKU, jak mam ograniczyć klientowi możliwość zakupu gdy limit paczki pobraniowej wynosi w takim przypadku 15kg? Jak mam nadać list pobraniowy, jeśli np waga zamówionych produktów (klient kupi po 1 z każdego rodzaju dla przykładu, zamówi 10 produktów po 2kg każdy) przekroczy wagę pojedynczej paczki?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@hdex skonsultujemy z zespołem, czy mamy rozwiązanie na takie sytuacje i wrócimy do Ciebie z odpowiedzią, ale najpewniej dopiero po weekendzie. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Gosikal
#9 Pomysłodawca#

 _@HolaOla_  czy mogę cię prosić o pomoc w mojej sprawie?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Gosikal tak, już odpowiedziałam w Twoim wątku. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@hdex  tam, gdzie nie ma wielopaczek, powinieneś po prostu nadać tyle przesyłek, ile trzeba i podzielić kwotę COD pomiędzy te przesyłki. Więcej informacji, które mogą być pomocne znajdziesz w tym artykule.

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

hdex
#8 Zapaleniec#

Wybacz, ale to jest żadne rozwiązanie. Nie mogę sobie pozwolić na takie wyliczenia, dodatkowo Baselinker nie wspiera takiego trybu nadawania paczek, a u nas wszystko odbywa się maksymalnie automatycznie, tak, żebym nie musiał przetwarzać takich paczek ręcznie. Jest to gigantyczne utrudnienie dla dużego sprzedawcy.

oznacz moderatorów

pecela
#17 Koryfeusz#

@hdex

Najlepiej nie sprzedawać zagranicę za pobraniem.

A co do możliwości o której piszesz, to będzie ciężko. Formalnie paczka którą nadajesz i paczka którą dostaje klient w innym kraju, to dwie różne przesyłki. Ty wysyłasz towar do pośrednika, ten przewozi paczki przez granice i tam nadaje je już jako przesyłki krajowe w kraju docelowym. Zobacz ile kosztuje przesyłka zagraniczna bezpośrednio w firmie kurierskiej (takich rabatów nie ma).

oznacz moderatorów

hdex
#8 Zapaleniec#

Najlepiej, ale przy tych rynkach i naszej sprzedaży, nie mogę sobie na to pozwolić.

oznacz moderatorów

hdex
#8 Zapaleniec#

Dalej: problem z Waszymi polami adresowymi: dlaczego system który nie umożliwia wysyłania np paczki do Czech z numerem inny niż czeski, zezwala klientowi na wpisanie niepoprawnego numeru telefonu? Nie mówiąc już o tak trywialnych sprawach, jak sprawdzanie kodów pocztowych, długość pól adresowych itp.

oznacz moderatorów

hdex
#8 Zapaleniec#

Dalej nie otrzymałem żadnego rozwiązania mojego problemu. Mam rozumieć, że nie mam co liczyć na wasze wsparcie?

oznacz moderatorów