Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kiedy szanowne Allegro ma zamiar udostępnić funkcjonalność która jest konieczna do realizowania większych paczek pobraniowych dla zamówień zagranicznych? Czekamy na to już sporo czasu, wprowadzacie wręcz przymus sprzedaży na kanałach zagranicznych dla swoich programów premium, a funkcjonalność jak nie istniała, tak nie istnieje.
@hdex dziękuję za Twoją sugestię, zgłosiłam ją do działu odpowiadającego za ten obszar. Jeżeli coś się zmieni w tym temacie, to na pewno damy znać w aktualnościach. Jendak na ten moment nie mogę niczego zagwarantować.
No dobrze, to w takim razie, jak mamy sobie radzić z wycenianiem takich paczek i limitowaniem wagi dla wysyłki pobraniowej zagranicznej ze względu na limit wagi paczki vs brak możliwości tworzenia podpaczek? Obecnie jest to beznadziejnie rozwiązane.
@hdex podaj proszę przykładowy numer zamówienia, z którym pojawiają się wspomniane trudności oraz którego dokładnie przewoźnika to dotyczy.
W cenniku dostaw możesz zmienić ilość sztuk na przesyłkę. Jeśli wybierasz opcję ‘’Wysyłka z Polski do Czech i innych krajów’’ to limit sztuk znajdziesz na końcu listy krajów wysyłki i w tym miejscu możesz wprowadzić ilość.
Nie chodzi o limit sztuk, bo limit sztuk nie załatwia tego. Mamy ponad 9000 SKU, jak mam ograniczyć klientowi możliwość zakupu gdy limit paczki pobraniowej wynosi w takim przypadku 15kg? Jak mam nadać list pobraniowy, jeśli np waga zamówionych produktów (klient kupi po 1 z każdego rodzaju dla przykładu, zamówi 10 produktów po 2kg każdy) przekroczy wagę pojedynczej paczki?
@hdex skonsultujemy z zespołem, czy mamy rozwiązanie na takie sytuacje i wrócimy do Ciebie z odpowiedzią, ale najpewniej dopiero po weekendzie.
_@HolaOla_ czy mogę cię prosić o pomoc w mojej sprawie?
@Gosikal tak, już odpowiedziałam w Twoim wątku.
@hdex tam, gdzie nie ma wielopaczek, powinieneś po prostu nadać tyle przesyłek, ile trzeba i podzielić kwotę COD pomiędzy te przesyłki. Więcej informacji, które mogą być pomocne znajdziesz w tym artykule.
Wybacz, ale to jest żadne rozwiązanie. Nie mogę sobie pozwolić na takie wyliczenia, dodatkowo Baselinker nie wspiera takiego trybu nadawania paczek, a u nas wszystko odbywa się maksymalnie automatycznie, tak, żebym nie musiał przetwarzać takich paczek ręcznie. Jest to gigantyczne utrudnienie dla dużego sprzedawcy.
Najlepiej nie sprzedawać zagranicę za pobraniem.
A co do możliwości o której piszesz, to będzie ciężko. Formalnie paczka którą nadajesz i paczka którą dostaje klient w innym kraju, to dwie różne przesyłki. Ty wysyłasz towar do pośrednika, ten przewozi paczki przez granice i tam nadaje je już jako przesyłki krajowe w kraju docelowym. Zobacz ile kosztuje przesyłka zagraniczna bezpośrednio w firmie kurierskiej (takich rabatów nie ma).
Najlepiej, ale przy tych rynkach i naszej sprzedaży, nie mogę sobie na to pozwolić.
Dalej: problem z Waszymi polami adresowymi: dlaczego system który nie umożliwia wysyłania np paczki do Czech z numerem inny niż czeski, zezwala klientowi na wpisanie niepoprawnego numeru telefonu? Nie mówiąc już o tak trywialnych sprawach, jak sprawdzanie kodów pocztowych, długość pól adresowych itp.
Dalej nie otrzymałem żadnego rozwiązania mojego problemu. Mam rozumieć, że nie mam co liczyć na wasze wsparcie?