anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Poczta polska nie przekazała numeru przesyłek

TakaTabaka
#9 Pomysłodawca#

Cześć, 
czy u Was też nie zostały zaimportowane wczoraj numeru przesyłek z poczty polskiej do Allegro?

Zauważyłem bo klient mnie zapytał kiedy wczorajsza paczka wystartuje. Zawsze po wysyłce numer paczki był przypisywany do zamówienia, tylko wczoraj na wszystkich zamówieniach z poczty numery nie zostały automatycznie przypisane do przesyłek. 

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

_Likos_
#21 Demiurg#

@TakaTabaka  my mieliśmy taką sytaucje przedwczoraj. Wczoraj wszystko było w porządku

oznacz moderatorów

TakaTabaka
#9 Pomysłodawca#

Ja uzupełniłem już ręcznie, ale widzę że trzeba pilnować tego. 
Uprzejmie proszę moderatorów o wykluczenie spóźnionych przesyłek ze statystyk, przesyłki nadane wczoraj zgodnie z terminem tylko poczta nie przesłała numerów...

nr zamówień: 


55e6ef01-7ef1-11ee-9bd6-75c0e4346569

1c5411b0-7eeb-11ee-aaa3-8336d1730a0f

ebfac6c2-7e78-11ee-b05c-e3b1ade85658

dceaf351-7e76-11ee-bcce-f9769be92bd2

b5b7b910-7e64-11ee-b05c-e3b1ade85658

48477a10-7e63-11ee-bcce-f9769be92bd2

305e2b80-7e52-11ee-a71e-2fd3ba4b3abe

 

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@TakaTabaka dziękuję, już zgłosiłam tę sytuację. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

marelifie
#8 Zapaleniec#

Ja również  uzupełniłem już ręcznie, 
Uprzejmie proszę moderatorów o wykluczenie spóźnionych przesyłek ze statystyk, przesyłki nadane wczoraj zgodnie z terminem tylko poczta nie przesłała numerów...

nr zamówień: 

03d1b050-7e3e-11ee-922b-ab538bdc90a2

d0253fe1-7ed5-11ee-9bd6-75c0e4346569

dziekuje 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@marelifie dziękuję, przekazałam do wykluczenia. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Wyd_Eurograf
#10 Popularyzator#

@_HolaOla_ U nas to samo od 3 dni. Numery muszą być dodawane ręcznie. 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Wyd_Eurograf jeśli zauważysz jakieś błędy i status się nie zaktualizuje mimo to. Napisz nam proszę o jakie dokładnie zamówienia chodzi, wykluczymy je z jakości sprzedaży. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Wyd_Eurograf
#10 Popularyzator#

Codziennie ręcznie dodajemy nr. wszystkich przesyłek, więc chyba wykluczenie nie jest potrzebne (przesyłki po dodaniu mają aktualizany status itd). Nie zmienia to faktu, że jest jakiś błąd po stronie Poczty (używamy e-nadawcy do "ściągania" zamówień) i trwa to już 3 dzień...

oznacz moderatorów

juti-pracownia
#7 Wielbiciel#

Czy jest jakiś problem z wysyłką? Etykieta wydrukowana, paczka polecona na poczcie, a Pani z poczty dzwonią , że nie widzą jakiegoś pliku i nasze paczki nie zostaną wysłanne. O co chodzi z tym plikiem? 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@juti-pracownia Odpowiedziałam Ci w innym wątku. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@TakaTabaka @_HolaOla_ @_Likos_ tu coś jest po stronie poczty skopane bo nawet nie można śledzić paczki, zmienili stronę do śledzenia https://www.pocztex.pl/sledzenie-przesylek/

________
Κώστας
oznacz moderatorów