Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kolejny raz zdarza mi się że kupujący nie otrzymał przesyłki poleconej Poczty polskiej, mam awizo nadania z numerem, śledzenie na stronie pokazuje że przesyłka została dostarczona a kupujący twierdzi że jej nie otrzymał, co robić? kolejne wysłanie to dla mnie strata towaru i kosztów przesyłki a z mojej strony wszystko dopatrzyłem wysłałem na czas tak jak w zamówieniu. Wg poczty wszystko jest ok a nie jest. co robić?
@mike25l tutaj: https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/poczta-polska-przekr%C4%99t-quot-na-covid-...
Niestety tutaj pomoze tylko sąd.... Niech kupujący spyta się na poczcie co listonosz z nią zrobił? Włożył do skrzynki, dał sąsiadowi, zostawił w jakiejś skrzynce na posesji?
Trudna sytuacja. Jeśli kupujący faktycznie nie otrzymał przesyłki, może wystąpić o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących, a to zazwyczaj stanowi poważny problem dla sprzedawcy i konieczność zwrotu środków.
Aby tego uniknąć, trzeba będzie udowodnić kupującemu, że przesyłkę otrzymał, czyli uzyskać od poczty jego podpis na dokumencie odbioru.
Za przesyłkę, jej utratę, względem kupującego odpowiada sprzedawca - ten przepis nie został zmieniony.
Czyli ja jako sprzedawca biorę odpowiedzialność za Pocztę polską bez możliwości zadośćuczynienia od tejże instytucji. Czyli ta transakcja z mojej strony to wyłącznie moja strata dobrze rozumiem?
Tak. Nie musisz oferować wysyłek pocztą, skoro są takie problemy.
https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/prawa-ogolne/odpowiedzialnosc-sprzedawcy-za-przesylke/
dziękuję wszystkim za odpowiedź,
pozdrawiam