anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pocztex Pobranie - nie wyświetla się konto - brak możliwości wysyłki.

lukater_pl
#7 Wielbiciel#

Witam, 

Przy próbie wygenerowania przesyłki Pocztex Pobranie - moje konto nie wyświetla się na liście, co uniemożliwia wygenerowanie etykiety. 

Rachunek jest potwierdzony przez Allegro (Zweryfikowany pozytywnie). 

Tryb incognito i sprawdzone na dwóch komputerach i czterech przeglądarkach. 

Mam screena ale chyba nie mogę tu dodać. Piszę z allegro od wczoraj i nic,  nie mogę nadać paczki - klient będzie nerwowy, a mi polecą statystyki. 

Proszę o pilną pomoc.

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@lukater_pl Widzę, że doradca zajmuje się Twoim zgłoszeniem mailowym - numer 52841663. Proszę, zaczekaj na odpowiedź. Nie potrzeby dublowania zgłoszeń, ponieważ zarówno na forum jak i na drodze mailowej zgłoszenia są konsultowane z tymi samymi obszarami. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

lukater_pl
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za odpowiedź. Zgłoszenie prowadzi inna osoba - nie będę więcej dublował. 

Nie pytałem tez jak wygląda sprawa samej obsługi klienta? Czy mam go informować że będzie opóźnienie? Czy mi spadną statystyki?

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@lukater_pl Poinformowanie klienta o możliwym opóźnieniu jest jak najbardziej pro klienckim krokiem. W kwestii statysty, to jeśli nie uda Ci się nadać paczki w terminie, to tak, statystyki zostaną obniżone, natomiast po wyjaśnieniu sprawy, zajmiemy się również tą kwestią. Najpierw musimy poznać powód braku możliwości wygenerowania etykiety. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

lukater_pl
#7 Wielbiciel#

Trochę rozkładam ręce. Bo na moje wiadomości mailowe nikt od wczoraj rana nie odpowiedział - to prawie 2 dni. Klient nadal nie ma towaru, a ja nie mogę nic zrobić - gdybym mógł to bym anulował to zlecenie i wysłał klientowi towar indywidualnie. Ale co z prowizją w takim wypadku?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@lukater_pl Proszę Cię o jeszcze odrobinę cierpliwości. Wkrótce otrzymasz wiadomość mejlową.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

pecela
#19 Nestor#

@lukater_pl

Zaimportuj zamówienie do e-nadawcy i wygeneruj etykietę bezpośrednio z jego poziomu. 

oznacz moderatorów

lukater_pl
#7 Wielbiciel#

Że ja na to nie wpadłem - dzięki! To się nazywa profesjonalizm. Udanego weekendu.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@lukater_pl a masz swoją umowę podpiętą ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów

lukater_pl
#7 Wielbiciel#

Tak, umowa jest podpięta do konta 

oznacz moderatorów