anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Podwójnie wygenerowane etykiety allegro paczkomat InPost SMART i pobrane 2x opłaty

BIMEX-ZW
#7 Wielbiciel#

Podwójnie wygenerowane etykiety allegro paczkomat InPost SMART i pobrane 2x opłaty


Sytuacja dotycząca dnia wczorajszego tj. 13.11.2024 godziny do ok południowych.

Do obsługi zamówień wykorzystujemy Sello.
Wcześniej nigdy nie zauważyliśmy podobnej sytuacji.

Wczoraj okazało się, że w managerze paczek inpost istnieje 10 pozycji policzonych 0zł tak jak być powinno + 10 pozycji do tych samych zamówień policzonych 11.49zł

We wejściu na allegro w te zamówienia widoczne są dwa numery listów.

Po przejściu do wspomnianego Sello wiodczne są jedynie numery listów wygenerowane te jako drugie czyli te już liczone przez Inpost - i z tymi numerami paczki fizycznie poszły do klientów.
Te numery podwójne które widnieją w allegro notabene utworzone jako pierwsze są nie wykorzystane.
Nie widzę możliwości by program Sello był w stanie sam je wygenerować.
Tym bardziej, że w sello widoczne są tylko paczki z jednym numerem - tym policzonym przez inpost po 11.49zł


Skontaktowaliśmy się więc z Inpost który przekierował Nas do allegro ponieważ ponoć to ono generuje etykiety.

Allegro oczywiście problemu nie widzi Winę zrzuca na program sello i nie kwapi się do zwrotu środków od etykiet które jakby nie patrzeć pozostają nie wykorzystane.

Czy ktoś spotkał się z czymś takim?

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

Client:44052296
#21 Demiurg#

@BIMEX-ZW jeżeli wysłałeś wykorzystując etykiety Smart to wystąp do InPost o zwrot za niewykorzystane płatne etykiety formularz 

oznacz moderatorów

BIMEX-ZW
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za radę spróbuję ... ale sytuacja jest taka, że nie wykorzystane są te wygenerowane przez allegro. A z tego co wiem w takim przypadku inpost nie zwraca za takie niewykorzystane etykiety.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@BIMEX-ZW no za etykiety smart nie zwracają. Poprawnie masz konfigurowany ten swój program

oznacz moderatorów

BIMEX-ZW
#7 Wielbiciel#

Właśnie nic nie było zmieniane. Żadnych aktualizacji.. następnego dnia już normalnie.Z resztą wcześniej też.

Przed chwilą spojrzałem w rozliczenia i nie ma policzone za te SMART etykiety !!  i oby nie było - to najważniejsze by nie bulić dwa razy . Być może allegro dolicza za wysyłki dopiero po wykorzystaniu etykiety a nie po już samym jej wygenerowaniu jak inpost to robi.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@BIMEX-ZW pewnie poszło z konta MP Inpost

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@BIMEX-ZW Widzę, że prowadzisz korespondencję z nami w zgłoszeniu o numerze 46261932. Jeżeli jakieś kwestie wymagają doprecyzowania, to proszę skieruj je w kontynuacji Twojego zgłoszenia. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

johhn8
#8 Zapaleniec#

Cześć,
wczoraj miałem to samo. Nadmienię że jestem doświadczonym sprzedawcą z 20-letnim stażem.
Wczoraj o 12:09 system wgrał po dwie etykiety do sześciu zamówień, używam EasyUploadera i kiedyś miałem podobny przypadek który powstał podczas błędu InPost.

Wczoraj 60 paczek poszło normalnie, a podczas jednego załadowania te właśnie sześć dostały podwójne etykiety. Oczywiście nie byłem świadomy i paczki zostały oetykietowane tymi drugimi, płatnymi naklejkami. Czy da się jakoś skorygować tą płatność skoro klient wybrał Smart za 0zł ?

Skoro InPost pobrał opłatę i kieruje sprawę do Allegro to czuje się między młotem a kowadłem, pogodzić się ze stratą ?

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@johhn8 tak trzeba się pogodzić. Nawet jak Ci zaproponują abyś złożył wniosek o zwrot niewykorzystanych etykiet to ile dostaniesz zwrotu za przesyłki smart?

oznacz moderatorów