Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od 4 lat jesteśmy sprzedawcą na Allegro. Żadnej nierozwiązanej sprawy. W niedziele dostaliśmy informację, że POK zwrócił Kupującemu wpłatę. Nie miałem czasu na szybką odpowiedź, ponieważ sklep jest zamknięty w sobotę i niedzielę. A w poniedziałek rano moje konto zostało zablokowane. I nikt nie może mi odpowiedzieć, co jeszcze muszę zrobić, aby odblokować konto
Dziś już był taki post, czy się mylę? I co z tego że jesteście 4lata. weekend i blokada bo nie pracujecie, pierwsza wypowiedź w dyskusji czy dyskusja już trwała?
Teraz wszystko wyjaśnisz tylko z działem bezpieczeństwa.
@melofone, widzę, że w tej sprawie czekasz na naszą odpowiedź mejlową. Proszę Cię o cierpliwość - wkrótce ją otrzymasz.
Nie odpowiedzieli mi od poniedziałku. Tracę pieniądze, Allegro traci pieniądze, a zespół wsparcia nic nie robi!