Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Próbuję wysłać przesyłkę DPD do Czech.
Właśnie otrzymałem poniższy komunikat:
"Pole "Punkt odbioru" zawiera błędne dane: Punkt odbioru nie istnieje lub nie przyjmuje nowych przesyłek".
Proszę o wyjaśnienie zaistniałej sytuacji.
@Jeans-net Podaj proszę numer zamówienia, o które chodzi.
49971961-8b92-11ef-aa24-c368689dcd7c
@Jeans-net Dziękuję. Konsultuję tę sprawę.
@Jeans-net Poinformowano mnie, że w tej chwili punkt, który wybrał klient nie znajduje się na liście udostępnianych przez przewoźnika. W tej sytuacji najlepszym rozwiązaniem będzie kontakt z kupującym i ustalenie innego punktu odbioru lub ewentualnie rezygnacja z realizacji zamówienia.
Dziękuję za informację.
Skontaktowałem się już z klientką.
Trochę to słabe z Waszej strony, że klient może wybrać z listy nieaktywny punkt odbioru.
Może chociaż jesteście w stanie zmienić w zamówieniu, żeby przesyłka mogłabyć odebrana w punkcie zamiast niedziałającego automatu paczkowego?
@Jeans-net Powinieneś mieć możliwość wyboru innego punktu po uzgodnieniu z kupującą który to będzie.
Jeśli klientka mogła wybrać ten punkt, to w momencie składania zamówienia był nadal dostępny w bazie.
W tej sytuacji mogę jedynie przeprosić za kłopot.
Super, wiem, mam.
Jeden punkt jest 22 km od tej miejscowości, a drugi 13 km.
W tej miejscowości są punkty odiobru, ale niema innych automatów paczkowych.
Jeśli klientka mogła wybrać ten punkt, to w momencie składania zamówienia był nadal dostępny w bazie - w takim razie jakim cudem niebyło go 15 minut później?
Generalnie ktoś dał ciała, że punkty nie są zweryfikowane i klient może wybrać niedziałający.
Oczywiście z problemem muszę bujać się ja.
Jakie są propozycje z Waszej strony, oprócz przepraszam?
PS.
Anulowanie zamówienia nie jest propozycją z Waszej strony.
@Jeans-net Jeśli anulowanie zamówienia nie wchodzi w grę, pozostaje wybór innego punktu. Jeżeli to również nie będzie możliwe, pozostaje jeszcze opcja wyboru innej metody realizacji zamówienia (poza naszym systemem).
taka sama sytuacja
Pole "Punkt odbioru" zawiera błędne dane: Punkt odbioru nie istnieje lub nie przyjmuje nowych przesyłek DPD SK20543
@SP2FP Zatem i rozwiązanie jest identyczne - ustal z kupującym alternatywny punk odbioru i edytuj go w formularzu generowania etykiety.