Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Powiedzcie mi po co jest potwierdzany ten telefon ? bo nie ma żadnej informacji a my w firmie nie mamy komórki ( po tym jak klienci kilka lat temu dzwonili o 2 w nocy ile kosztuje wysyłka 3 produktów zrezygnowaliśmy z tej formy kontaktu )
Mamy tylko telefon stacjonarny a i tak chętnie byśmy go usunęli całkowicie na poczet formularza kontaktowego 🙂 preferujemy kontakt mailowy bo nie widząc zamówienia często ciężko coś sprawdzić czy doradzić klientowi 🙂
Jak zostawimy potwierdzony telefon stacjonarny coś się stanie ???
Będą "dzwonili o 2 w nocy ile kosztuje wysyłka 3 produktów" ... 😉
Ten numer dostaje Kupujący po kliknięciu w "kup teraz".
@A3dam to że to jest nasz numer i go dostaje klient to ja wiem, ale jak to potwierdzę a allegro stwierdzi za rok że będzie na niego wysyłać SMS z kodem do logowania to się nie zaloguję 😞
@kostas11 czytając dotychczasowe wypowiedzi moderatorów jest bardzo prawdopodobne, iż nikt Ci dzisiaj nie potwierdzi że "za rok że będzie na niego wysyłać SMS z kodem do logowania" i jednocześnie nie wykluczy, że tak nie będzie.
@kostas11 Wszystkie dane kontaktowe, które są dostępne na Twoim koncie powinny być aktualne. Wymagamy potwierdzenia numeru telefonu ze wzgledów bezpieczeństwa. Obecnie posiadanie telefonu komórkowego umożliwia uruchomienie procesu dwustopniowego logowania, który dodatkowo zabezpiecza Twoje konto.
@nat_not
Czy nie uważasz , że jeżeli podawany numer telefonu komórkowego ma służyć "względom bezpieczeństwa" i "dodatkowo zabezpieczać konto" to nie powinien być automatycznie udostępniany Kupującym jako numer kontaktowy np. do "dzwonienia o 2 w nocy" czy słania SMS-ów (a przynajmniej powinno być to opcjonalne - do wyboru przez posiadacza numeru, a nie obligatoryjne - narzucone przez Allegro) ?
@A3dam Możesz zgłosić ten pomysł. Być może dzięki Twojej sugestii uda się to zmienić.
@nat_not
To nie jest "pomysł" tylko krótki wniosek po przeczytaniu Twojej wypowiedzi, która zabrzmiała jak oksymoron, a jestem wrażliwy na takie sprzeczności.
Jako Kupującego - mnie to bezpośrednio nie dotyka, ale uważny czytelnik zauważy zapewne, że jest to zasygnalizowanie (z oczywistych powodów nie będę tu uzasadniał) istnienia obecnie możliwego zagrożenia bezpieczeństwa Sprzedających.
@nat_not nie posiadamy telefonu komórkowego w firmie a i wygaszamy stacjonarny, czy planujecie możliwość usunięcia całkowicie po stronie konta ( edytuj dane ) ? Skoro Wy ukrywacie nasz telefon dla kupujących z wiadomych względów to czemu my nie możemy sami tego usunąć, ukryć ?
Powinna być możliwość podania telefonu do obsługi konta i innego lub w cale do kontaktu z klientem przy sprzedaży !
@kostas11 W tej chwili nie planujemy udostępnienia możliwości podania różnych numerów telefonu lub całkowitego usunięcia numeru. Może się to jednak zmienić, jeśli większa liczba sprzedających poinformuje nas, że oczekuje takiej opcji.