Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wolę się upewnić, czy w przypadku kiedy klient kupił coś bez smarta czyli zapłacił za wysyłkę ale jej nie odebrał i ona wróciła - czy wg prawa zostanę obciążona kosztem przesyłki zwrotnej, czyli powinnam zwrócić kwotę pomniejszoną o kwotę zwrotu?
@pamarioart W takim przypadku masz prawo pomniejszyć kwotę zwrotu o poniesione koszty z powodu nie odebrania paczki przez klienta.
@pamarioart jeśli z tytułu nieodebrania paczki sprzedawca został obciążony kosztami jej zwrotu, to ma prawo pomniejszyć kwotę zwrotu o wysokość tych kosztów. Miałem podobną sytuację i w dyskusji allegro stanęło po mojej stronie upominając klienta, że brak odebrania przesyłki wiąże się z kosztami, bo niestety niektórzy zakładają, że skoro nie odbierają to mają wszystko w nosie i sprzedawca będzie za wszystko płacił.