anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

pomniejszenie kwoty do zwrotu o koszt przesyłki jeśli klient nie kupił w smarcie

MAMY ROZWIĄZANIE!
pamarioart
#7 Wielbiciel#

Wolę się upewnić, czy w przypadku kiedy klient kupił coś bez smarta czyli zapłacił za wysyłkę ale jej nie odebrał i ona wróciła - czy wg prawa zostanę obciążona kosztem przesyłki zwrotnej, czyli powinnam zwrócić kwotę pomniejszoną o kwotę zwrotu? 

 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@pamarioart W takim przypadku masz prawo pomniejszyć kwotę zwrotu o poniesione koszty z powodu nie odebrania paczki przez klienta. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
mikeza
#21 Demiurg#

@pamarioart jeśli z tytułu nieodebrania paczki sprzedawca został obciążony kosztami jej zwrotu, to ma prawo pomniejszyć kwotę zwrotu o wysokość tych kosztów. Miałem podobną sytuację i w dyskusji allegro stanęło po mojej stronie upominając klienta, że brak odebrania przesyłki wiąże się z kosztami, bo niestety niektórzy zakładają, że skoro nie odbierają to mają wszystko w nosie i sprzedawca będzie za wszystko płacił.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów