Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient wybrał przy zakupie błędny box, poprosił mnie o zmianę i wysyłkę do właściwego. Niestety przy próbie generowania listu przewozowego nie da się zmienić boxa, po wejściu w przycisk zmień punkt odbioru pokazuje się lista najbliższych boxów, ale nie można żadnego wybrać, tylko go podświetlić. Wydaje mi się, że wcześniej było to możliwe. Czy to jakiś chwilowy problem ? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@mikeza wyczyść ciasteczka, sprawdź na innej przeglądarce podeślij zrzut ekranu 😄
@kostas11 już to przerobiłem, ale nic się nie zmieniło. Może jutro się poprawi, bo wygląda to na jakiś techniczny problem, ale chyba po stronie allegro.
@kostas11 ogólnie mam wrażenie, że ten przycisk zmień punkt nadania nie działa. Testowałem go jeszcze w przypadku DPD i poczty, nie da się zmienić punktu, przycisk jest nieaktywny. Zmiana przeglądarki, czyszczenie ciasteczek, czy zmiana komputera nic nie daje.
@mikeza Proszę, dodaj zrzuty ekranu przedstawiające problem oraz numer zamówienia. Skonsultuję to z naszym Działem Technicznym.
@w_kiwi akurat to jest zamówienie
7d21e320-137c-11ef-81d0-998f93eb304d |
ale testowałem z ciekawości inne i na każdym wygląda to podobnie, bez względu czy to One, czy DPD, czy poczta, po prostu przycisk zmień punkt odbioru powoduje wyświetlenie tych punktów na mapie i nic więcej, nie da się nic zmienić, jeśli klikam na inny punkt, to i tak na górze strony mam cały czas ten główny wybrany przy zamówieniu, podrzucam zrzut ekranu.
pomimo wyboru innego punktu, cały czas jest wybrany Armii Krajowej 50A, Grójec
to
spróbuj zmienić adres przy przesyłce
Allegro miniKurier24 InPost
@mikeza Dziękuję. Już wyjaśniam z Działem Technicznym. 🙂
@mikeza Do dalszej weryfikacji Dział Techniczny potrzebuje zrzutów ekranu kolejno wykonywanych kroków z trybu incognito. Proszę, dodaj je tutaj lub wyślij na adres spolecznosc@allegro.pl dodając w wiadomości link do bieżącego wątku.
@w_kiwi na dzień dzisiejszy wszystko wróciło do normy, więc trudno mi powiedzieć gdzie leżał problem. Ja u siebie testowałem na 2 komputerach, telefonie i różnych przeglądarkach i 16-17.05 problem występował. Od wczoraj wszystko działa jak należy, chociaż u siebie nic kompletnie nie zmieniałem 🙂 temat można w takiej sytuacji uznać za rozwiązany.
@mikeza Jasne, gdyby problem miał znowu miejsce, to poproszę o zrzuty. 😉