Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień po zakupie klient otworzył dyskusję z powodu: mam problem z odesłaniem produktu
Opis problemu: Zakup przez pomyłkę razem z innymi zakupami
Ponieważ zakup był z płatnością przy odbiorze poprosiliśmy klienta o zgłoszenie zwrotu w celu odzyskania prowizji i zwrot kosztów wysyłki. Nic się nie zdarzyło do dziś. Dziś wypowiedziało się Allegro:
Mamy nadzieję że klient nie skorzysta z możliwości zaoferowanej przez Allegro. Czy słusznie? @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@annas14-firma Cześć. Jest to automatyczna wiadomość w dyskusji — w razie problemów w tej sprawie daj znać.
@ko_alka Jeżeli jest to odpowiedź automatyczna, to nic nie tłumaczy odpowiedzialnych za jej zaplanowanie i dopuszczenie do publikacji. Powinnaś to zgłosić osobom odpowiedzialnym za jakość publikowanych treści.
Problemów nie przewiduję, bo to kupujący ma zobowiązania i nic tego nie zmieni. Przykro mi jest tylko z powodu takich wpadek lidera rynku ecommerce.