Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Proszę o pomoc, w sprawie kontaktu z klientem. Klient zakupił ode mnie zegar. Zapłacił, ale wybrał dostawę, paczkę ekonomiczną. Ze względu na zagrożenie epidemiologiczne dzwonie i piszę smsy w sprawie zmiany opcji dostawy na paczkomat, jednak klient nie odbiera i nie odpowiada. Postanowiłam w takim razie zwrocić pieniądze i tu następny problem.....Nie mam fundudzy w allegro i chciałam przelać z konta. Jak to zrobić?
@marzenka111182 A nie możesz wysłać po ludzku, na adres domowy, tak jak chciał klient? Przecież poczta i kurierzy dostarczają do domu.
Po kliknięciu w zwrot powinno pokazać możliwość dodania salda na konto
Zupełnie nie rozumiem, dlaczego chcesz zmieniać za klienta sposób dostawy i uszczęśliwiać go na siłę. Zwrot pieniędzy bez porozumienia z kupującym też wydaje mi się dziwnym pomysłem.
Na razie poczta przyjmuje i dostarcza paczki, więc wysyłaj zanim się rozmyślą 🙂
napisz że wysyłka zostanie wstrzymana do momentu kontaktu
@marzenka111182 Dlaczego chcesz coś zmieniać. Klient wybrał paczkę, to trzeba mu paczką wysłać. Może do paczkomatu ma daleko, może nie poprostu nie chce. Poczta Polska pracuje, przyjmuje paczki, więc powinnaś wysłać.