anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

pomoc w kontakcie z klientem.

marzenka111182
#1 Nowicjusz#

Witam. Proszę o pomoc, w sprawie kontaktu z klientem. Klient zakupił ode mnie zegar. Zapłacił, ale wybrał dostawę, paczkę ekonomiczną. Ze względu na zagrożenie epidemiologiczne dzwonie i piszę smsy w sprawie zmiany opcji dostawy na paczkomat, jednak klient nie odbiera i nie odpowiada. Postanowiłam w takim razie zwrocić pieniądze i tu następny problem.....Nie mam fundudzy w allegro i chciałam przelać z konta. Jak to zrobić?

 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@marzenka111182  A nie możesz wysłać po ludzku, na adres domowy, tak jak chciał klient? Przecież poczta i kurierzy dostarczają do domu.

Ula

Ula
oznacz moderatorów

Adekpol
#13 Ambasador#

Po kliknięciu w zwrot powinno pokazać możliwość dodania salda na konto

oznacz moderatorów

TomBanknoter
#17 Koryfeusz#

Zupełnie nie rozumiem, dlaczego chcesz zmieniać za klienta sposób dostawy i uszczęśliwiać go na siłę. Zwrot pieniędzy bez porozumienia z kupującym też wydaje mi się dziwnym pomysłem.

Na razie poczta przyjmuje i dostarcza paczki, więc wysyłaj zanim się rozmyślą 🙂

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

napisz że wysyłka zostanie wstrzymana do momentu kontaktu

oznacz moderatorów

a_brod
#12 Orędownik#

@marzenka111182  Dlaczego chcesz coś zmieniać. Klient wybrał paczkę, to trzeba mu paczką wysłać. Może do paczkomatu ma daleko, może nie poprostu nie chce. Poczta Polska pracuje, przyjmuje paczki, więc powinnaś wysłać.

Endrju
oznacz moderatorów