anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

POMOCY ALLEGRO MNIE ZALAMUJE

BenezGSM
#7 Wielbiciel

Ludzie, ile można? Kiedy Allegro będzie za sprzedawcami a nie broniło patologicznych widzi mi się klientów. Klientka 16 listopada wystawiła mi komentarz negatywny, kompletnie nie związany z rzeczywistością, ale ok. Zadzwoniłem dogadałem się. Usunęła. Dzień później dodała go ponownie, dokonałem jej zwrotu, bo to było jej żądanie usunięcia komentarza a Ona zatrzymała sobie produkt, no i ok - usunęła, koniec tematu. Nagle teraz po miesiącu kiedy nie mam z nią kontaktu, wystawiła taki sam komentarz negatywny jak inna klientka z 19 listopada, o treści ""UWAGA, nie dość że co innego wystawia do sprzedania i co innego przysyła. Bardzo nieuprzejma pani próbuje zastraszyć prawnikiem jak dziecko. Jestem dorosłym i poważnym człowiekiem nie zastraszysz mnie jak dzieci."" - nie miałem kontaktu z klientką od miesiąca, ostatnia wiadomość do klientki była 19 listopada SMS (nauczony innymi, na wszystko mam dowód) i wysłałem Allegro rozmowę, w której z szacunkiem piszę do klientki". - wszystkie screeny, dowody przesłane do Allegro, na co Oni twierdzą, że luz - nie zgłoszą do działu bezpieczeństwa bo ja nie mam dowodów na to, a to że klientka ma produkt, wyłudziła od nas zwrot celem usunięcia komentarza, to już nasz problem, kaman serio??? O co chodzi w tym Allegro, płacimy ogromną kasę, a klienci robią sobie z nami co chcą!!!!!!!!!!!!

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

Health___Beauty
#16 Inspirator

Podpowiem Ci skąd się ta patologia wzięła. Z zachowania takich sprzedawców jak Ty, którzy płacili/zwracali pieniądze/dawali inne rekompensaty za usuwanie negatywów. Klasycznie jak w powiedzeniu - daj palec to będą chcieć rękę. 

oznacz moderatorów

BenezGSM
#7 Wielbiciel

A co mam robic? Zakladac konto za kontem? Sprzedaje produkty higieniczne, wiesz ile Babć, dzwoni bo słuchawka jej wypada z ucha i albo zwrot albo negatyw? Nie przyjmuje zwrotu, to negatyw, przyjme to ok, a potem zostaje z otwartym i uzywanym produktem.

oznacz moderatorów

Health___Beauty
#16 Inspirator

Twoja decyzja ale nie płacz potem na forum, że Allegro wspiera patologię. Ktoś tę patologię wyhodował i takie są tego efekty. 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Allegro usuwa sobie i wybranym podmiotom praktycznie komentarz na każdy temat

wg dowolnego algorytmu, niektórym podmiotom nie usuwa wcale

przykłady na tym forum

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/zakup-na-nie-swoje-dane-i-quot-nieusuwalny...

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/negatyw-przez-b%C5%82%C4%85d-adresowy-kupu...

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/negatyw-przez-b%C5%82%C4%85d-adresowy-kupu...

 

są przypadki gdy kupujący nie może wystawić komentarza w dowolnej formie bo allegro go zawsze kasuje - jak np: nam

 

każdy komentarz wykraczający poza opis transakcji powinien być usuwany

co to za chamskie teksty

"Bardzo nieuprzejma pani próbuje zastraszyć prawnikiem jak dziecko. Jestem dorosłym i poważnym człowiekiem nie zastraszysz mnie jak dzieci.""

każdy porządny portal za takie wchodzenie na prywatne podwórka powinien blokować konta
kupującym
 
słuchawki bezprzewodowe douszne, sprzęt na bluetooth i sprzedaż tego na allegro to proszenie się o kłopoty jakich się nie nawet spodziewasz
 
np:
wg prawa ue każdy taki sprzęt musi być ładowany przez usb c
złącza mini usb, usb , micro usb są wykluczone
przypominam także o prawidłowych oznaczeniach i ikonach dotyczących np: akumulatorów
 
 
i jak piesze @Health___Beauty serwis celebruje ten poziom kupujących rozdając na lewo i prawo pieniądze z ap
 
całe szczęście bije to też ostro w allegro, może będą zmiany
 
zobacz jakie allegro
ma wpisy
 
"UWAŻAJCIE NA TEGO SPRZEDAJĄCEGO!!!! Zwróciłam zakupiony towar i NIE ODDALI MI PIENIEDZY!!!!!! Półtora miesiąca próbowałam odzyskać swojego pieniądze i nic. Musiałam skorzystać z allegro ochrona kupujących i to od nich odzyskałam pieniądze a kwota nie była mała bo 500 zł, więc uważajcie, bo jak zwrócisz zakup to zapomnij o kasie!!!!! "
"Odradzam zakup od tego sprzedającego. Produkt miał ustawiony późny czas wysyłki w porównaniu z innymi ofertami, mimo to sprzedający nie wywiązał się z tego terminu. Teraz nie chce zwrócić środków za niedostarczone i anulowane zamówienie. Co rusz odpisuje mi inna osoba i non stop powtarza jedną i tą samą regułkę o staraniach, które nie mają pokrycia w rzeczywistości! "
 
 
 
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

ale na serio

musisz pokazać takim kupującym jak działa prawdziwy świat

idź do prawnika - niech zgłosi przez serwis naruszenie twoich dóbr przez allegro

oraz tym kupującym którzy wysyłają prawników do dzieci

zapłać mu, nie cie stworzy wzór pisma o naruszenie dóbr osobistych

wyślij pisma pocztą za potwierdzeniem odbioru

oznacz moderatorów

Health___Beauty
#16 Inspirator

@RED  Tak, ja to wszystko wiem. Ja sprzedaję kosmetyki, nie raz miałam sytuację, ze ktoś próbował zwrócić używany tusz do rzęs ("nie pasuje mi"), rozświetlacz ("Kolor w opakowaniu jest inny niż na skórze"), krem ("no nietrafiony zakup"), szminkę ("fatalny kolor") i zarabiałam za to negatywy ale NIGDY mi do głowy nie przyszło, żeby takim cwaniakom zwracać pieniądze albo płacić za usunięcie negatywa. Jak się tak robi to nie ma się co dziwić, że potem apetyt rośnie. No bo jak zwróci pieniądze za zakup, którego nie mogę zwrócić to może jeszcze da mi rekompensatę żeby mieć dobrą opinię? Owszem, Allegro nie jest tu bez winy ale ta patologia to w dużej mierze skutek działań sprzedawców. 

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Coś w tym jest. 2 x dostałam taką zapłatę i do tej pory pukam sie w głowę. W skrócie kupowałam ciuchy od qutletu. Co nie pasuje wiadomo spowrotem. Miesiąc czasu zwrotu brak- dyskusja- kasę oddali w kilka godzin. Ok może naprawdę przegapili. Kolejny zakup- dokładnie to samo. Za drugim razem już wystawiłam za to negatywa, to nie ja mam pamietać o zwrotach tylko oni. Mój zwrot wychodzi tego samego lub następnego dnia, a ja mam niby miesiąc czekać? Po miesiącu proponowali kupon 20%, znowu popukałam sie w głowę. Po 3-ch miesiącach zaproponowali zakupy za 100-wę. Tu odpuściłam i zdjełam im ten komentarz. Własciwie pisałam o zdjecie. Teraz najśmieszniejsze w międyczasie robiłam zakupy też u innych i miałam dokładnie taką samą akcje. Po sprawdzeniu okazało się, że to ta sama firma ale pod inną nazwą. Potem przestałam od nich wogóle zamawiać, fakt nerwy w końcu zrekompensowali ale nie o to mi chodziło. Teraz jest już tylko 1-den qutlet od którego coś zamawiam. On zwraca szybko, ja wystawiam tylko pozytywy... Nie zawsze idealnie z towarem ale to qutlet liczę sie z tym.  I tyle wystarcza. 

Szczerze to poważnie zastanawiam sie czy w niektórych kategoriach nie ma takiej ilości zwrotów, że sprzedawcą opłaca się o tym zwrocie "zapominać", bo więcej zostanie kasy od nieogarniających tego klientów niż stracą na takie rekompensaty. Nie widzę innego uzasadnienia takich notorycznych działań na różnych kontach tej samej firmy...

__________
(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić). (Dzień bez awarii to dzień stracony).
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

ja przy tysiącach zakupów nie zrobiłem nigdy żadnego zwrotu na allegro

@AnnaG-Antyki a czy ktoś z was zastanawia się jak wygląda taka obsługa zwrotu przez sprzedawcę

fajnie jest pisać nie oddaje pieniędzy za zwrot

ale co musi zrobić sprzedawca:

- otworzyć przesyłkę

- sprawdzić towar - często nie jest to takie proste

-ocenić jego wartość

- przygotować towar do ponownej sprzedaży

- wykonać zwrot księgowy i zapisy w książce zwrotów

- zwrócić wpłatę wraz z kosztami transportu

i często musi dołożyć do takiej transakcji

i to za darmo

 

według socjalistów z ue to miało wyglądać tak:

kupuję sobie 3 pary butów w okalających rozmiarach - przymierzam , zostawiam sobie pasujący rozmiar resztę zwracam

sprzedawca zadowolony bo zakup odbył się jak w sklepie, ma sprzedaż, a nadliczbowy towar trafia do dalszej sprzedaży

nikt nie traci wszyscy są zadowoleni

rzeczywistość znacie

u nas na allegro gdyby nie było zwrotów i tej gratisowej pracy to mógłbym sobie za to zrobić

wolne na 1 miesiąc

 

dla części kupujących sprzedawca to coś gorszego niż szmata do darmowego wykorzystania

 

oznacz moderatorów

Health___Beauty
#16 Inspirator

@RED  Od dawna mówię, że darmowe zwroty to jest największe przekleństwo e-commerce. Gdyby za taki zwrot trzeba było zapłacić 1 zł to byłoby ich o 95% mniej. 

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Owszem zastanawia. Dlatego właśnie negatyw za każdym razem poszedł dopiero po drugim takim zagraniu danego sklepu. I dlatego dyskusję zaczynałam dopiero po miesiącu. Jednak nie zmienia to faktu, że gdy widzę ewidentną  recytywe i dokładnie ten sam schemat działania to nie bedę czuła się winna, bo jestem również kupujacą i mnie takie coś zwyczajnie wkurza. 

Co innego gdyby sprzedawcy raz się zdarzyło, ale 4 zakupy od dwóch kont tej samej firmy to dla mnie stały schemat... I nie tylko działa na niekorzyść kupujących ale również psuje opinie oraz sprzedaż innym sprzedawcom.

 

__________
(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić). (Dzień bez awarii to dzień stracony).
oznacz moderatorów