anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pomyłka w zamówieniu - klientka nie odebrała kolejnej przesyłki

KamkaChuliganka
#7 Wielbiciel#

Cześć,

Klientka zamówiła u mnie kilka produktów, jednak jeden z nich został pomylony podczas pakowania zamówienia. Klientka poprosiła o wysyłkę prawidłowego produktu, i oczywiście wysłałam jej następnego dnia z informacją, by ten pomylony zostawiła dla siebie w ramach rekompensaty, oraz by nie musiała się fatygowac i ganiać popaczkomatach ze zwrotem.

Niestety, nie odebrała tej przesyłki w terminie i do mnie wróciła.

Zdaję sobie sprawę, że to był mój błąd i oczywistym jest dla mnie że koszt ponownej wysyłki leży po mojej stronie. Natomiast kompletnie nie wiem, co zrobić teraz. W normalnej sytuacji jasne jest, że za ponowne wysłanie nieodebranej przesyłki odpowiada klient. Jak to rozegrać teraz? 

 

Z góry wielkie dzięki za pomoc

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@KamkaChuliganka Cześć. Rozumiem, że Kupująca nie odebrała przesyłki ze względu na to, że produkty w paczce nie zgadzały się z zamówieniem? W tym przypadku powinnaś wysłać kolejny raz paczkę na swój koszt. 

oznacz moderatorów

KamkaChuliganka
#7 Wielbiciel#

Cześć,

Kupująca odebrała pierwsze zamówienie w którym był błędny produkt. Poprosiła o wysyłkę poprawnego produktu, i to właśnie tej drugiej przesyłki klientka nie odebrała...

oznacz moderatorów

Sklep-Boma
#9 Pomysłodawca#

Musisz i tak wysłać ponownie mimo że nie odebrała albo rozpocznie Ci dyskusje i wystawi negatyw. Tak to już jest a Allegro zawsze staje po stronie kupującego. 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@KamkaChuliganka Kontaktowałaś się z klientką w tej sprawie? Dlaczego nie odebrała drugiej przesyłki? Najważniejsze, żebyście znalazły rozwiązanie dobre dla każdej ze stron.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

AlePiesio
#14 Krzewiciel#

Pomyliłaś zamówienie, wziełaś to na siebie, bardzo dobrze, wysłałaś na własny koszt a kupująca nie odebrała przesyłki, moim zdaniem teraz to jest jej wina i to ona musi zapłacić za ponowną wysyłkę.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Spróbuj nawiązać kontakt z kupującym, może da się to jakość wyjaśnić.

oznacz moderatorów