Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
Klientka zamówiła u mnie kilka produktów, jednak jeden z nich został pomylony podczas pakowania zamówienia. Klientka poprosiła o wysyłkę prawidłowego produktu, i oczywiście wysłałam jej następnego dnia z informacją, by ten pomylony zostawiła dla siebie w ramach rekompensaty, oraz by nie musiała się fatygowac i ganiać popaczkomatach ze zwrotem.
Niestety, nie odebrała tej przesyłki w terminie i do mnie wróciła.
Zdaję sobie sprawę, że to był mój błąd i oczywistym jest dla mnie że koszt ponownej wysyłki leży po mojej stronie. Natomiast kompletnie nie wiem, co zrobić teraz. W normalnej sytuacji jasne jest, że za ponowne wysłanie nieodebranej przesyłki odpowiada klient. Jak to rozegrać teraz?
Z góry wielkie dzięki za pomoc
@KamkaChuliganka Cześć. Rozumiem, że Kupująca nie odebrała przesyłki ze względu na to, że produkty w paczce nie zgadzały się z zamówieniem? W tym przypadku powinnaś wysłać kolejny raz paczkę na swój koszt.
Cześć,
Kupująca odebrała pierwsze zamówienie w którym był błędny produkt. Poprosiła o wysyłkę poprawnego produktu, i to właśnie tej drugiej przesyłki klientka nie odebrała...
Musisz i tak wysłać ponownie mimo że nie odebrała albo rozpocznie Ci dyskusje i wystawi negatyw. Tak to już jest a Allegro zawsze staje po stronie kupującego.
@KamkaChuliganka Kontaktowałaś się z klientką w tej sprawie? Dlaczego nie odebrała drugiej przesyłki? Najważniejsze, żebyście znalazły rozwiązanie dobre dla każdej ze stron.
Pomyliłaś zamówienie, wziełaś to na siebie, bardzo dobrze, wysłałaś na własny koszt a kupująca nie odebrała przesyłki, moim zdaniem teraz to jest jej wina i to ona musi zapłacić za ponowną wysyłkę.
Spróbuj nawiązać kontakt z kupującym, może da się to jakość wyjaśnić.